Ο Μάκης Βορίδης υποστήριξε ότι η υπόθεση του Δημήτρη Αβραμόπουλου δεν δημιουργεί πολιτικό ζήτημα ούτε επηρεάζει την κυβέρνηση, κάνοντας λόγο για υπερβολές γύρω από το ένταλμα σύλληψης και επιμένοντας ότι τα στοιχεία δείχνουν δηλωμένη συναλλαγή. Παράλληλα, άνοιξε συζήτηση για την καταδίκη της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου και τον GDPR, τονίζοντας πως η πολιτική επικοινωνία πρέπει να αντιμετωπίζεται διαφορετικά, ενώ επανέλαβε ότι οι εκλογές, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, θα γίνουν τον Απρίλιο.
Πιο αναλυτικά
Για την υπόθεση του Δημήτρη Αβραμόπουλου και το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος του μίλησε την Τετάρτη 24/6 ο Μάκης Βορίδης και ερωτηθείς για το εάν τα όσα συμβεί επηρεάζουν τη Νέα Δημοκρατία απάντησε «δεν είναι ευχάριστες οι ποινικές υποθέσεις, αλλά γενικώς δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση».
«Στην περίπτωση του κ. Αβραμόπουλου νομίζω ότι έχουμε συμπεριφορές, δηλαδή αυτό το οποίο ελέγχεται είναι ένα ποσό, αν έχω καταλάβει καλά, το οποίο έχει δηλωθεί και έχει ληφθεί και συγκεκριμένη άδεια γι’ αυτό. Πάντως, δωροδοκίες και μίζες που δηλώνονται, δεν υπάρχουν. Όταν κάποιος θέλει να κάνει μια παράνομη πράξη για την οποία να λάβει μια αμοιβή, δεν πάει να τη δηλώσει την αμοιβή στην εφορία, έτσι;» εξήγησε ο Μάκης Βορίδης στον ΣΚΑΪ.
«Το δικονομικό κομμάτι προκαλεί μια εντύπωση», επεσήμανε ο κ. Βορίδης, χαρακτηρίζοντας «υπερβολικές» τις αναφορές για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση αλλά και την έκδοση εντάλματος σύλληψης.
Πάντως σημείωσε πως «το ένταλμα σύλληψης πρέπει να εκτελεστεί, αλλά πριν την εκτέλεσή του, υπάρχει μια διαδικασία η οποία γίνεται». «Εγώ δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα για μια υπόθεση που έχει δηλωθεί», συνέχισε ο κ. Βορίδης.
Ερωτώμενος για το εάν μπορεί να είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές ο κ. Αβραμόπουλος, ο κ. Βορίδης απάντησε: «κατά τη γνώμη μου, ναι».
Για την καταδίκη Ασημακοπούλου και τον GDPR
Ο Μάκης Βορίδης αναφέρθηκε επίσης και στην υπόθεση της καταδίκης της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου, λέγοντας: «Έχουμε μια πρωτοβάθμια καταδίκη και αυτό ανοίγει πιο μεγάλη συζήτηση. (Η κ. Ασημακοπούλου) έστειλε ένα μήνυμα χωρίς να έχει άδεια του λήπτη του email και ο λήπτης του email παραπονέθηκε γι’ αυτό. Το κακό που έγινε είναι ότι στο email ενός ανθρώπου πήγε ένα μήνυμα πολιτικής επικοινωνίας που αυτός δεν είχε συναινέσει να το λάβει».
Ακολούθως, επεσήμανε πως πρέπει να ανοίξει μια συζήτηση για το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR) «για το κατά πόσο πρέπει να έχουμε ειδικές προβλέψεις για την πολιτική επικοινωνία. Διότι κατά τη γνώμη μου, δεν είναι το ίδιο με το να δέχεστε διαφημιστικά προϊόντα (…) με διαφορετικό τρόπο πρέπει να μεταχειριστεί κάποιος ένα μήνυμα πολιτικής επικοινωνίας. Στο μήνυμα της νομοθεσίας ενδεχομένως χρειάζεται νομοθεσία. Εγώ θα το αντέστρεφα. Να υπάρχει ένα κουμπί που να λέει πως δεν θέλει για παράδειγμα να επικοινωνεί με τον κ. Βορίδη. Όχι να λέμε στην πρώτη επικοινωνία για τον GDPR».
«Ο πρωθυπουργός έχει πει επίμονα πως οι εκλογές θα γίνουν τον Απρίλιο», δήλωσε κλείνοντας ο Μάκης Βορίδης.
