Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συμμετάσχει αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου, στις 11:00, σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη στο Ωδείο Αθηνών, στο πλαίσιο εκδήλωσης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Ελληνικού Κτηματολογίου με θέμα τη μετάβαση του Κτηματολογίου σε μια νέα εποχή διαφάνειας, ταχύτητας και ασφάλειας.
Πιο αναλυτικά
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου, στις 11.00, θα συμμετάσχει σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Κτηματολόγιο:
Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», που διοργανώνουν το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο, στο Ωδείο Αθηνών.
