ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Π. Στερεάς Ελλάδας επεκτείνει τις ψηφιακές της υπηρεσίες

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ενισχύει την ψηφιακή της υποδομή, με στόχο την απλοποίηση των διοικητικών διαδικασιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας προχωρά στην επέκταση των ψηφιακών της υπηρεσιών με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Σε συνάντηση εργασίας υπό την προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνου Βαρδακώστα, συζητήθηκε η αυξημένη χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας για την υποβολή αιτημάτων, η οποία σημείωσε σημαντική άνοδο στη χρήση της το 2025.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε η πρόοδος του έργου «e-Περιφέρειες», που θα προσφέρει νέες ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ επισημάνθηκε η σημασία της εκπαίδευσης των στελεχών για την ομαλή ένταξη και λειτουργία των νέων διαδικασιών. Ο κ.

Βαρδακώστας εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεχή επέκταση των υπηρεσιών και την αυξημένη εξυπηρέτηση των πολιτών με διαφάνεια και ταχύτητα.

Διαβάστε αναλυτικά

Στην Αίθουσα Συνεδριάσεων Συλλογικών Οργάνων (Λ. Καλυβίων 2, Λαμία) πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του εκσυγχρονισμού των διοικητικών διαδικασιών του Φορέα, υπό την παρουσία και προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Καινοτομίας κ. Κωνσταντίνου Βαρδακώστα και των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, καθώς και υπηρεσιακών στελεχών της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Πιο συγκεκριμένα, συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα:

  1. Χρήση της Ψηφιακής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων

Πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση της χρήσης της πλατφόρμας για το έτος 2025, με έμφαση στην αυξητική τάση της ηλεκτρονικής υποβολής αιτημάτων από τους πολίτες. Σε σύγκριση με το 2024, διαπιστώθηκαν σημαντικές βελτιώσεις:

  • Καταγράφηκε αύξηση σχεδόν 50% στον αριθμό των νέων ψηφιακών υπηρεσιών που εντάχθηκαν στην πλατφόρμα.
  • Παρατηρήθηκε κατακόρυφη αύξηση της χρήσης της πλατφόρμας από τους πολίτες, με τα ηλεκτρονικά αιτήματα να παρουσιάζουν ποσοστιαία άνοδο 200%.

(Ακολουθεί πίνακας με την αναλυτική αποτύπωση των ανωτέρω στοιχείων.)

  1. Υλοποίηση του έργου «e-Περιφέρειες»

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο οποίο ο Φορέας έχει ενταχθεί και θα παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πολίτες, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τα υπηρεσιακά στελέχη της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σχετικά με την πορεία υλοποίησης του έργου:

Παρουσιάστηκε η πλατφόρμα του έργου, μαζί με τις επιμέρους λειτουργίες της, όπως ο Οδηγός του Πολίτη, η δημιουργία και δημοσίευση ψηφιακών και μη υπηρεσιών στην πλατφόρμα. Αναλύθηκε ο νέος τρόπος δρομολόγησης των ψηφιακών αιτημάτων των πολιτών μέσω του έργου.

  • Παρουσιάστηκαν οι ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί από την αρμόδια Διεύθυνση αναφορικά με την έως σήμερα υποβολή των απαιτούμενων στοιχείων προς το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενόψει της έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας του έργου.
  • Αναλύθηκαν οι ρόλοι και ο τρόπος εμπλοκής των υπηρεσιακών στελεχών του Φορέα κατά την παραγωγική λειτουργία του έργου, όσον αφορά τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την ένταξη νέων ψηφιακών και μη υπηρεσιών στο e-Περιφέρειες.
  • Επισημάνθηκε ότι η προγραμματισμένη εκπαίδευση των υπηρεσιακών στελεχών έχει ήδη ξεκινήσει και βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης.
  • Πραγματοποιήθηκε συνοπτική παρουσίαση των διαδικασιών, ανά αρμοδιότητα κάθε Γενικής Διεύθυνσης, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες προς τους πολίτες με την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του έργου e-Περιφέρειες.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Καινοτομίας κ. Κωνσταντίνος Βαρδακώστας δήλωσε:

«Η Ψηφιακή Πλατφόρμα Υποβολής Αιτημάτων Πολιτών και Επιχειρήσεων προς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες Ψηφιακές Υπηρεσίες και είμαστε ικανοποιημένοι που ολοένα και περισσότεροι συμπολίτες μας εξυπηρετούνται απομακρυσμένα, γρήγορα και με διαφάνεια!».

Συνοπτικά

  • Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας επεκτείνει τις ψηφιακές της υπηρεσίες για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
  • Η χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας υποβολής αιτημάτων έχει αυξηθεί κατά 200% το 2025.
  • Το έργο «e-Περιφέρειες» προχωρά με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και εκπαίδευση των στελεχών.
  • Ο Αντιπεριφερειάρχης δήλωσε ικανοποιημένος για την πρόοδο στην ψηφιακή εξυπηρέτηση με διαφάνεια και ταχύτητα.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ