ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Εντυπωσιακή ανάδειξη της Καλαμάτας στη ρουμανική αγορά

Η Καλαμάτα προβάλλεται δυναμικά στη Ρουμανία, ενισχύοντας τις τουριστικές και πολιτιστικές της σχέσεις μέσω της πρωτοβουλίας «Διπλωματία των Πόλεων» στο Βουκουρέστι.

Η εκδήλωση προβολής του Δήμου Καλαμάτας στη ρουμανική αγορά, που πραγματοποιήθηκε στο Βουκουρέστι, σημείωσε μεγάλη επιτυχία, ενισχύοντας την εικόνα της Καλαμάτας ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού. Παρουσιάστηκαν οι αυθεντικές εμπειρίες, η γαστρονομία και ο πλούσιος πολιτισμός της περιοχής, ενώ πραγματοποιήθηκαν γευσιγνωσία ελαιολάδου και κλήρωση για διαμονές στην Καλαμάτα.

Οι εκπρόσωποι του Δήμου συναντήθηκαν με μεγάλους τουριστικούς οργανισμούς της Ρουμανίας, συζητώντας για θεματικά πακέτα και πιθανές απευθείας πτήσεις charter. Η δράση αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδίου του Δήμου για διεθνή προβολή και ενίσχυση της τουριστικής εξωστρέφειας.

Διαβάστε αναλυτικά

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση προβολής του Δήμου Καλαμάτας στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Διπλωματία των Πόλεων», που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025 στο ξενοδοχείο Radisson Blu Hotel Bucharest (αίθουσα Caleano).

Η εκδήλωση, με τίτλο «Cities’ Diplomacy | Municipality of Kalamata, Greece», είχε στόχο την ανάδειξη της Καλαμάτας ως ελκυστικού προορισμού στη Ρουμανική αγορά, μέσα από παρουσίαση, γευσιγνωσία ελαιολάδου, κλήρωση φιλοξενίας και επαγγελματική δικτύωση.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν περισσότεροι από 40 τουριστικοί πράκτορες, εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων και travel bloggers από το Βουκουρέστι, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αναγνωρίζοντας την Καλαμάτα ως έναν προορισμό που συνδυάζει αυθεντικές εμπειρίες, γαστρονομία και πλούσιο πολιτισμό. Τον Δήμο Καλαμάτας εκπροσώπησαν ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Γεώργιος Λαζαρίδης, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Τουρισμού κ. Νίκος Γιαννακόπουλος και ο Σύμβουλος Τουρισμού κ. Ηλίας Καλφακάκος, οι οποίοι παρουσίασαν το τουριστικό προιόν του δήμου Καλαμάτας αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα, τις εμπειρίες και τις μοναδικές ομορφιές της περιοχής.

Η εκδήλωση περιελάμβανε γευσιγνωσία εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου, που εντυπωσίασε τους παρευρισκομένους, καθώς και κλήρωση για δύο διανυκτερεύσεις για δύο άτομα στα ξενοδοχεία Garden City Resort και ΗΡΑ Hotel της Καλαμάτας. Η ατμόσφαιρα ήταν θερμή και ιδιαίτερα θετική, με τους προσκεκλημένους να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση και στη δικτύωση με τους εκπροσώπους του Δήμου.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η κα Liliana Niculae, εκπρόσωπος του Γραφείου ΕΟΤ Ρουμανίας, η οποία εξέφρασε τη στήριξη του ΕΟΤ σε δράσεις που ενισχύουν την προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού στη ρουμανική αγορά.

Την επόμενη ημέρα, η αποστολή του Δήμου Καλαμάτας πραγματοποίησε στοχευμένες επαγγελματικές συναντήσεις με τουριστικούς οργανισμούς της Ρουμανίας. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συνάντηση με την AEROVACANTE της εταιρίας Aerotravel, έναν από τους μεγαλύτερους και πιο καταξιωμένους tour operators της Ρουμανίας, με πολυετή εμπειρία στη διοργάνωση ταξιδιών και συνεργασίες με κορυφαίους διεθνείς προορισμούς. Κατά τη συνάντηση εκφράστηκε έντονο ενδιαφέρον για ανάπτυξη θεματικών πακέτων που θα περιλαμβάνουν την Καλαμάτα και την ευρύτερη περιοχή της Μεσσηνίας και συζητήθηκε η πιθανότητα ανάπτυξης απευθείας πτήσης charter.

Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με το Luxuria Travel, ένα από τα πλέον ανερχόμενα luxury travel agencies της ρουμανικής αγοράς, με το οποίο συζητήθηκαν δυνατότητες συνεργασίας σε επίπεδο premium εμπειριών, πολιτιστικού και γαστρονομικού τουρισμού.

Συνάντηση πραγματοποιήθηκε και με εκπρόσωπο της ένωσης δημοσιογράφων τουρισμού Ρουμανίας όπου συζητήθηκε το ενδεχόμενο πραγματοποίησης press trip και fam trip το επόμενο διάστημα.

Η δράση εντάσσεται στο στρατηγικό σχέδιο του Δήμου Καλαμάτας για διεθνή προβολή, ενίσχυση της τουριστικής εξωστρέφειας και προσέλκυση νέων αγορών, αναδεικνύοντας την Καλαμάτα ως έναν αυθεντικό, ποιοτικό και βιώσιμο προορισμό της Μεσογείου.

Συνοπτικά

  • Η εκδήλωση προβολής του Δήμου Καλαμάτας στο Βουκουρέστι ενίσχυσε την εικόνα της περιοχής ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού.
  • Στην εκδήλωση συμμετείχαν πάνω από 40 τουριστικοί πράκτορες και bloggers, οι οποίοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την Καλαμάτα.
  • Πραγματοποιήθηκαν γευσιγνωσίες ελαιολάδου και κλήρωση για διαμονές, προωθώντας την τοπική γαστρονομία και πολιτισμό.
  • Η δράση εντάσσεται στο στρατηγικό σχέδιο του Δήμου για διεθνή προβολή και ανάπτυξη θεματικών τουριστικών πακέτων.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ