ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Π.Β.Α. διακρίθηκε στη διεθνή έκθεση τροφίμων & ποτών “ANUGA2025”

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου εντυπωσίασε με τα τοπικά προϊόντα της, κερδίζοντας θετικές κριτικές και νέες συνεργασίες στην κορυφαία διεθνή έκθεση της Κολωνίας.

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου διακρίθηκε στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών “ANUGA2025” στην Κολωνία, Γερμανία, με τον Περιφερειάρχη Κωνσταντίνο Μουτζούρη να εκφράζει την ικανοποίησή του για την επιτυχημένη παρουσία των νησιών στη σημαντικότερη έκθεση του κλάδου παγκοσμίως. Η έκθεση συγκέντρωσε πάνω από 8.000 εκθέτες και 140.000 εμπορικούς επισκέπτες από 190 χώρες, προσφέροντας στις ελληνικές επιχειρήσεις μια μοναδική ευκαιρία για προώθηση των προϊόντων τους στη διεθνή αγορά.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας, μέσω της εταιρείας “PROMOSOLUTION L.T.D.”, περιλάμβανε δύο περίπτερα με προϊόντα 26 επιχειρήσεων, ενώ οι επαγγελματικές συναντήσεις και οι γευσιγνωστικές δοκιμές τόνισαν την ποιότητα των προϊόντων του Βορείου Αιγαίου, ιδιαίτερα στη γερμανική αγορά. Οι Αντιπεριφερειάρχες τόνισαν τη σημασία της εξωστρέφειας για την ανάπτυξη των τοπικών προϊόντων και υποσχέθηκαν συνεχή προσπάθεια για την προώθησή τους στις διεθνείς αγορές.

Διαβάστε αναλυτικά

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στη διεθνή έκθεση του κλάδου τροφίμων & ποτών “ANUGA2025, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, στο εκθεσιακό κέντρο “Koelnmesse” της Κολωνία Γερμανίας, με τον Περιφερειάρχη Κωνσταντίνο Μουτζούρη να εκφράζει την ικανοποίησή του για την πολύ επιτυχημένη παρουσία των νησιών στη μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση της υφηλίου και να συγχαίρει όλες τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις.

Η “ANUGAKOLN” καθώς και η “SIALPARIS”, είναι οι δύο κορυφαίες εκθέσεις του “food& beverageindustry” παγκοσμίως, οι οποίες διοργανώνονται εναλλάξ κάθε δύο χρόνια (τα μονά χρόνια η “ANUGA” & τα ζυγά χρόνια η “SIAL”). Θεωρούνται τα κατεξοχήν ετήσια σημεία συνάντησης όλων των διανομέων τροφίμων & ποτών του κόσμου (“theglobalfoodmarketplaces”).

Η φετινή διοργάνωση της Κολωνίας, σημείωσε ρεκόρ συμμετοχών, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 8.000 εκθέτες από 110 χώρες και 140.000 εμπορικούς επισκέπτες από 190 χώρες (προσκεκλημένοι αγοραστές – hostedbuyers: εκπρόσωποι των μεγαλύτερων δικτύων διανομών, supermarkets, εξαγωγικών & εισαγωγικών εταιρειών, καταστημάτων delicatessen, εστιατορίων, κ.α.).

Οι ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν, είτε ως ανεξάρτητες – μεμονωμένες, είτε σε ενιαίες κλαδικές συμμετοχές γεωγραφικών ενοτήτων, επίσης έδωσαν πολύ δυναμικό παρόν, αφού η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή για να απορροφήσει την ολοένα αυξανόμενη παραγωγή των ελληνικών προϊόντων, γεγονός που στρέφει ακόμη και τις πιο μικρές επιχειρήσεις, προς τις διεθνείς αγορές και το εξαγωγικό εμπόριο.

Η παρουσία της Π.Β.Α. πραγματοποιήθηκε μέσω της παρόχου “PROMOSOLUTIONL.T.D.”,της μίας εκ των τριών ελληνικών εταιρειών, που αναλαμβάνουν τις ομαδικές συμμετοχές στις εκθέσεις του εξωτερικού. Η φετινή συνολική ελληνική αποστολή και των τριών παρόχων, μπορεί να χαρακτηριστεί ως μία από τις πολυπληθέστερες όλων των εποχών.

Το γενικότερο “moto” που χρησιμοποιήθηκε στα μεγάλων διαστάσεων περίπτερα της “PROMOSOLUTION” στη συγκεκριμένη έκθεση, ήταν το “Greece: GoodTaste… GoodBusiness”, και στόχευε στην ισχυροποίηση της εικόνας των ελληνικών προϊόντων του κλάδου τροφίμων & ποτών στη διεθνή αγορά. Βασική αρχή προωθητικού marketing, ήταν ότι τα προϊόντα, οι υπηρεσίες, ο τρόπος παρουσίασης και η χώρα προέλευσης, λειτουργούν συνδυαστικά και δημιουργούν μία ενιαία ταυτότητα για τα ελληνικά προϊόντα.

Στις ίδιες αρχές, η συμμετοχή της Π.Β.Α. βασίστηκε στη συνολική παρουσίαση του Βορείου Αιγαίου, ως παραγωγική περιοχή τροφίμων & ποτών υψηλής ποιότητας (χρησιμοποιούμενο moto: “North Aegean Region: Taste like … N. Aegean Islands”), με την ταυτόχρονη προβολή των “logos” και των “brand names” των συμμετεχόντων, ώστε να αποκτά νόημα η προώθηση και να εξοικειώνεται ο δυνητικός αγοραστής με τις εξαγωγικές – τυποποιητικές φίρμες.

Η Π.Β.Α. συμμετείχε με δύο περίπτερα συνολικού εμβαδού 40 τ.μ., το πρώτο (22,5 τ.μ.) στο hall5.1 (chilled& freshfood) και το δεύτερο (17,5 τ.μ.) στο hall8.1 (drinks: αλκοολούχα και μη ποτά), στα οποία φιλοξενήθηκαν τα προϊόντα 26 επιχειρήσεων (είτε σε δικό τους ατομικό standμε φυσική παρουσία εκπροσώπου τους, είτε σε ενιαίο χώρο με ασυνόδευτα προϊόντα που εκτέθηκαν προς διαφήμιση και γευσιγνωστικές δοκιμές). Επιπλέον, τα προϊόντα της Π.Β.Α. εκτέθηκαν και στο χώρο του ενιαίου ελληνικού περιπτέρου της παρόχου “PROMOSOLUTION”εντός του hall11.2 (fine& savoryfoods).

Τα ανεξάρτητα stands, καθώς και το ομαδικό περίπτερο του Βορείου Αιγαίου, επισκέφθηκε πέραν του καταναλωτικού κοινού από τη Βόρεια Ρηνανία – Βεστφαλία, πολύ μεγάλος αριθμός εμπορικών αγοραστών από τη Γερμανία & την Ευρώπη, αλλά και από χώρες της Αφρικής, της Άπω Ανατολής και της Αμερικής, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν τους επιχειρηματίες του Βορείου Αιγαίου σε προγραμματισμένες B2Bσυναντήσεις, καθώς και να πραγματοποιήσουν γευσιγνωστικές δοκιμές των προϊόντων, να λάβουν έντυπο διαφημιστικό υλικό & δείγματα προϊόντων και να διπραγματευτούν μαζί τους, προκειμένου να ξεκινήσουν εμπορικές εισαγωγικές συνεργασίες.

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στην αγορά της Γερμανίας και κυρίως σ’ αυτήν της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας, που αριθμεί πάνω από 20 εκατομμύρια τελικούς καταναλωτές και η οποία με χιλιάδες Έλληνες ανάμεσά τους, αποτελεί κατά τεκμήριο τη σπουδαιότερη δυνητική αγορά της Γερμανίας για τα ελληνικά προϊόντα.

Για τη μελλοντική εισαγωγή των προϊόντων του Βορείου Αιγαίου και τη μεθοδολογία marketing που πρέπει να ακολουθηθεί, προκειμένου να διεισδύσουν στη γιγαντιαίων διαστάσεων αγορά της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας (η οποία περιλαμβάνει μια πλειάδα γειτονικών μεγαλουπόλεων, όπως Κολωνία, Βόννη, Ντίσσελντορφ, Λεβερκούζεν, Βούπερταλ, Νόϊς, Άαχεν, Μενχενγκλάντμπαχ, Έσσεν, Μπόχουμ, Ντόρτμουντ, Γκελζενκίρχεν, Ντούισμπουργκ, κ.ο.κ., ενώ γειτνιάζει με όμορες αγορές πολλών πόλεων της Γαλλίας, του Λουξεμβούργου, του Βελγίου και της Ολλανδίας), έγιναν προγραμματισμένες συσκέψεις και εποικοδομητικές συναντήσεις, είτε με τοπικούς παράγοντες και γνώστες των εν λόγω αγορών, είτε με συγκεκριμένους χονδρέμπορους – εισαγωγείς προϊόντων.

Τα stands της Π.Β.Α., με μέριμνα της παρόχου εταιρείας “PROMO SOLUTION”, επισκέφθηκε το ελληνικό branch του γερμανικού τηλεοπτικού σταθμού “DEUTSCHE WELLE”. Τα μέλη της επιχειρηματικής αποστολής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, είχαν την ευκαιρία στο περιθώριο των εργασιών τους, να μιλήσουν στη γερμανική τηλεόραση και να διαφημίσουν με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα τους, στην πολύ μεγάλη ελληνογερμανική αγορά.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των livecookingsκαι tastingeventsπου διεξαγόταν παράλληλα όλες τις ημέρες της έκθεσης στο κεντρικό stageμαγειρικής της “PROMOSOLUTION” ( hall11.2) από τους executivechefsτης ελληνικής παρόχου Κωνσταντίνο Βασάλο & Κωνσταντίνο Διακουμή, δόθηκε η δυνατότητα στα προϊόντα του Βορείου Αιγαίου, είτε να χρησιμοποιηθούν στις μαγειρικές επιδείξεις των ελληνικών παραδοσιακών & gourmetσυνταγών που παρασκευάστηκαν,είτε να προσφερθούν αυτούσια στους επισκέπτες – αγοραστές και στα Μ.Μ.Ε. που επισκεπτόταν το περίπτερο.

Το οργανωτικό πλαίσιο & το συντονισμό της όλης συμμετοχής, είχαν οι αρμόδιοι Αντιπεριφερειάρχες Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου (Λέσβου – Λήμνου Δημήτρης Καλλίας, Χίου Νίκος Νύκτας και Σάμου – Ικαρίας Άννη Ανδρεάδου).

Την οργάνωση της αποστολής και της παρουσίας των επιχειρήσεων, είχε το στέλεχος marketing & επιχειρησιακής έρευνας της Π.Β.Α. Πάνος Πίτσιος, ενώ το ομαδικό περίπτερο πλαισίωσε με την ενεργή παρουσία της, συμβάλλοντας στη διεκπεραίωση των εργασιών, η ελληνίδα hostess– μόνιμη κάτοικος Κολωνίας Λήδα – Αργυρώ Χατζηκώστα, η οποία υποδεχόταν τους επαγγελματίες επισκέπτες, διενεργούσε γευσιγνωστικές δοκιμές και κατέγραφε την εκφρασμένη ζήτηση.

Οι Αντιπεριφερειάρχες Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου (Λέσβου – Λήμνου Δημήτρης Καλλίας, Χίου Νίκος Νύκτας και Σάμου – Ικαρίας Άννη Ανδρεάδου), αφού συνεχάρησαν τις παραπάνω επιχειρήσεις και την πάροχο εταιρεία, που συνέβαλαν τα μέγιστα στην κοινή προσπάθεια προώθησης των διατροφικών προϊόντων των νησιών στους εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης από ολόκληρη την υφήλιο και στο γερμανικό κοινό, μετά το πέρας της, δήλωσαν:

Η συμμετοχή της Π.Β.Α. στη σπουδαιότερη και μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου τροφίμων & ποτών παγκοσμίως, ήταν πάρα πολλή σημαντική και τα προϊόντα των επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου που φιλοξενήθηκαν στα περίπτερά μας, άφησαν όπως πάντα τις καλύτερες εντυπώσεις στους επαγγελματίες επισκέπτες απ’ όλη την υφήλιο, αλλά και στο πολύ απαιτητικό γερμανικό κοινό.

Η γερμανική αγορά, όπως και πολλές διεθνείς αγορές γενικότερα, αποτελούσαν και αποτελούν στόχο για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεών μας. Ως εκ τούτου, η συμμετοχή μας στην “ANUGA2025”, ήταν επιβεβλημένη και πιστεύουμε τα αποτελέσματα για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις να είναι ικανοποιητικά.

Η προώθηση των εξαγωγών των τοπικών ποιοτικών προϊόντων του Βορείου Αιγαίου στην παγκόσμια αγορά, υπό τη σημερινή άκρως ανταγωνιστική συγκυρία, αποτελεί μονόδρομο. Οι προσπάθειές μας προς αυτή την κατεύθυνση, θα συνεχιστούν αμείωτες”.

Συνοπτικά

  • Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου διακρίθηκε στην έκθεση "ANUGA2025" στην Κολωνία, προβάλλοντας τα προϊόντα 26 επιχειρήσεων.
  • Η συμμετοχή της περιλάμβανε γευσιγνωστικές δοκιμές και επαγγελματικές συναντήσεις που τόνισαν την ποιότητα των τοπικών προϊόντων.
  • Η γερμανική αγορά θεωρείται στρατηγικής σημασίας για τις ελληνικές εξαγωγές, με έμφαση στη Βόρεια Ρηνανία – Βεστφαλία.
  • Οι Αντιπεριφερειάρχες δήλωσαν τη δέσμευσή τους για συνεχή προώθηση των τοπικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ