Η Δήμαρχος Ιλίου, Ανδριάνα Αλεβίζου, συναντήθηκε με τον Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, Πέτρο Καλαντώνη, και τον Επίκουρο Καθηγητή Μιχάλη Σκορδούλη, για να συζητήσουν τη συνεργασία μεταξύ του Δήμου και του Πανεπιστημίου.
Η συνάντηση επικεντρώθηκε στην αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης και της έρευνας, την προώθηση δράσεων δια βίου μάθησης, και την ενίσχυση της παιδείας μέσω εκπαιδευτικών και κοινωνικών πρωτοβουλιών.
Η Δήμαρχος τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της επιστήμης με την τοπική κοινωνία για τη δημιουργία εκπαιδευτικών ευκαιριών για τους δημότες.
Διαβάστε αναλυτικά
Η Δήμαρχος Ιλίου, κα. Ανδριάνα Αλεβίζου, υποδέχθηκε στο Δημαρχιακό Μέγαρο «Βασίλειος Κουκουβίνος» τον κ. Πέτρο Καλαντώνη, Αντιπρύτανη Έρευνας, Καινοτομίας και Δια Βίου Μάθησης και Καθηγητή του Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, καθώς και τον κ. Μιχάλη Σκορδούλη, Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν θέματα που αφορούν την ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ του Δήμου Ιλίου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με στόχο την αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης και της έρευνας, την προώθηση δράσεων δια βίου μάθησης και την ενίσχυση της παιδείας μέσα από εκπαιδευτικές και κοινωνικές πρωτοβουλίες.
Η Δήμαρχος Ιλίου, κα Ανδριάνα Αλεβίζου, δήλωσε:
«Με τη σημερινή συνάντηση διευρύνονται οι δυνατότητες συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.
Η σύνδεση της επιστημονικής γνώσης με την τοπική κοινωνία μπορεί να δημιουργήσει σημαντικές ευκαιρίες εκπαίδευσης για τους δημότες μας».
Συνοπτικά
- Η Δήμαρχος Ιλίου, Ανδριάνα Αλεβίζου, συναντήθηκε με τον Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και τον Επίκουρο Καθηγητή για να συζητήσουν συνεργασίες.
- Η συνάντηση εστιάστηκε στην αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης και της έρευνας για την τοπική κοινωνία.
- Στόχος είναι η προώθηση δράσεων δια βίου μάθησης και η ενίσχυση της παιδείας μέσω εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών.
- Η Δήμαρχος τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της επιστήμης με την κοινότητα για τη δημιουργία εκπαιδευτικών ευκαιριών.