ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Hellenic Train ενημερώνει για τη στάση αμαξοστοιχίας στη Σίνδο

Η αμαξοστοιχία 2593 ακινητοποιήθηκε λόγω αναφορών για οσμή, με την Hellenic Train να διερευνά το περιστατικό και να διασφαλίζει την ασφαλή αναχώρηση μετά από ελέγχους.

Η Hellenic Train εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας 2593 στον σταθμό Σίνδου, λόγω αναφορών για οσμή εντός του συρμού. Η αμαξοστοιχία, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, αναχώρησε με καθυστέρηση μετά από ελέγχους και διαδικασίες, χωρίς να εντοπιστεί πυρκαγιά ή καπνός.

Παράλληλα, η εταιρεία προσφέρει αποζημίωση 25% της αξίας του εισιτηρίου στους επιβάτες, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, με τη διαδικασία να περιλαμβάνει επιστροφή μέσω εκδοτηρίων ή ηλεκτρονικά αιτήματα. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Hellenic Train.

Διαβάστε αναλυτικά

Ανακοίνωση για το συμβάν με την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας 2593, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, στον Σ.Σ Σίνδου έπειτα από αναφορές για οσμή εντός του συρμού, εξέδωσε η Hellenic Train.

Σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας διερευνάται το περιστατικό, ενώ η αμαξοστοιχία μετά τις προβλεπόμενες διαδικασίες και ελέγχους αναχώρησε με καθυστέρηση.

Ειδικότερα, το προσωπικό της εταιρείας εφάρμοσε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του συμβάντος, παρουσία και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κλήθηκε από επιβάτες. Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη πυρκαγιάς ή καπνού. Ωστόσο, όμως, λόγω των απαραίτητων διαδικασιών, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με σημαντική καθυστέρηση.

Αποζημιώσεις

Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:

Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

  • είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
  • είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Συνοπτικά

  • Η Hellenic Train ανακοίνωσε την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας 2593 στον σταθμό Σίνδου λόγω αναφορών για οσμή εντός του συρμού.
  • Μετά από ελέγχους, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με καθυστέρηση και χωρίς να βρεθεί πυρκαγιά ή καπνός.
  • Οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση 25% της αξίας του εισιτηρίου σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782.
  • Πληροφορίες για την αποζημίωση και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Hellenic Train.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ