Η Τουρκία, μέσω της Turkish Airlines, προχωρά σε μια επικοινωνιακή εκστρατεία για το rebranding των κατεχομένων της Κύπρου, παρουσιάζοντάς τα ως τουριστικό προορισμό υπό το εμπορικό σήμα «Ada Kibris» («Νήσος Κύπρος»).
Η καμπάνια στοχεύει στην προβολή της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου» σε παγκόσμια κλίμακα, με έμφαση στον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της περιοχής.
Η Turkish Airlines, μαζί με την θυγατρική της AJet, υποστηρίζει την εκστρατεία με προσιτές πτήσεις και ειδικά διαμορφωμένα αεροσκάφη, ενώ σχεδιάζει ενέργειες προώθησης στο Λονδίνο για την προσέλκυση τουριστών.
Διαβάστε αναλυτικά
Η Τουρκία κάνει rebranding στα Κατεχόμενα της Κύπρου μέσω της Turkish Airlines, σε μια προσπάθεια να αναγνωριστεί έστω και με έμμεσο τρόπο το έδαφος που κατέλαβε μέσω εισβολής.
Σύμφωνα με τον ανταποκριτή του ΣΚΑΪ στην Κωνσταντινούπολη, Μανώλη Κωστίδη η νέα επικοινωνιακή εκστρατεία προβολής των κατεχομένων της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού παρουσιάστηκε στις 16 Μαΐου, σε ειδική εκδήλωση στο επίκεντρο της οποίας βρέθηκε η παρουσίαση του εμπορικού σήματος «Ada Kibris» («Νήσος Κύπρος»).
Όπως επισημάνθηκε με την εν λόγω εκστρατεία επιχειρείται ένα ευρύτερο, πέραν του τουρισμού, rebranding με έμφαση σε ταυτοτικά στοιχεία και υπό το ολιστικό εμπορικό σήμα «Ada Kibris» / «Island Cyprus», για το οποίο ο Τούρκος Υπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι θα μεταβάλλεται σε «Visit North Cyprus» όσον αφορά τις διεθνείς αγορές.
Πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της φιλοκυβερνητικής εφημερίδας Yeni Akit σήμερα (9/7) καταγράφει με αναλυτικό ρεπορτάζ την ανακοίνωση συμμετοχής και του τουρκικού εθνικού αερομεταφορέα, Turkish Airlines (THY), από κοινού με την low cost θυγατρική του AJet, στην εκστρατεία «Ada Kibris”.
Το δημοσίευμα φέρει γενικό τίτλο «Ξεκινά μια νέα εποχή με το σχέδιο “Νήσος Κύπρος”» και καταγράφει εκτενώς δηλώσεις του Ahmet Bolat, Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου των Τουρκικών Αερογραμμών (THY) και της AJet, Μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής:
-Ο πρόεδρος των THY και AJet επέστησε την προσοχή στη σημασία της συνεργασίας της THY για την υλοποίηση των στόχων της εκστρατείας ως εξής: «Ως εθνικός αερομεταφορέας της Τουρκίας υπογράφουμε την υποστήριξή μας στο πρόγραμμα “Νήσος Κύπρος”, ένα πολύτιμο έργο που θα διαμορφώσει το μέλλον της “Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου”. Θα γίνουμε ο κύριος φορέας του εμπορικού σήματος Νήσος Κύπρος. […] Στόχος μας είναι να καταστήσουμε τον μοναδικό νησιωτικό πολιτισμό, τις φυσικές ομορφιές, την ιστορική κληρονομιά και τον γαστρονομικό πλούτο της “Βόρειας Κύπρου” ορατά σε παγκόσμια κλίμακα».
-Στο πλαίσιο της εκστρατείας «Νήσος Κύπρος» η THY θα εφαρμόσει πολιτική προσιτών τιμών σε δύο καθημερινές πτήσεις μεταξύ Κωνσταντινούπολης και “Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου” (“Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου”) μέσω της AJet. Ο Ahmet Bolat δήλωσε σχετικά: «Με ανώτατη τιμή εισιτηρίου 6.000 TL σε αυτές τις δύο πτήσεις, όχι μόνο θα διευκολύνουμε τις μεταφορές αλλά θα καταστήσουμε την “ΤΔΒΚ” πόλο έλξης για ντόπιους και ξένους τουρίστες».
-Το λογότυπο “Νήσος Κύπρος” θα χρησιμοποιηθεί σε δύο αεροσκάφη του στόλου της A.Jet. «Έτσι το τουριστικό σήμα της “Βόρειας Κύπρου” θα μεταφερθεί στον ουρανό και τα αεροσκάφη θα μετατραπούν σε πλατφόρμα προώθησης», σημείωσε ο Bolat.
-Ο Ahmet Bolat ανακοίνωσε επίσης ότι θα προωθήσουν το «Νήσος Κύπρος» στο Λονδίνο, στις 26 Ιουλίου 2025, προκειμένου να προσελκύσουν τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο στη «Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου». Ανέφερε δε ότι θα σχεδιάσουν ειδικό τιμολόγιο για πτήσεις από το αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου προς το αεροδρόμιο Sabiha Gökçen της Κωνσταντινούπολης.
-Αναφέροντας ότι έχουν εντάξει στο σχέδιο προώθησης εκπροσώπους από τον κόσμο των μέσων ενημέρωσης, των επιχειρήσεων και της τέχνης, ο Bolat εξήγησε ότι θα υποστηρίξουν την ανάδειξη των αξιών της “Βόρειας Κύπρου” τόσο με την παραγωγή περιεχομένου όσο και μέσω αξιοποίησης επενδυτικών δυνατοτήτων στη “Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου”.
Συνοπτικά
- Η Τουρκία προχωρά σε επικοινωνιακή εκστρατεία rebranding των κατεχομένων της Κύπρου, προβάλλοντας τα ως τουριστικό προορισμό «Ada Kibris».
- Η Turkish Airlines και η AJet υποστηρίζουν την καμπάνια με προσιτές πτήσεις, στοχεύοντας στην προσέλκυση τουριστών από το εξωτερικό.
- Η εκστρατεία περιλαμβάνει τη χρήση του λογότυπου «Νήσος Κύπρος» σε αεροσκάφη για τη διαφήμιση της περιοχής.
- Σχεδιάζεται προώθηση της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου» στο Λονδίνο, με ειδικές ενέργειες για την αύξηση του τουρισμού.