ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Coca-Cola HBC: Επένδυση στο Κέντρο Καινοτομίας και Ανάπτυξης στην Ελλάδα

Η επένδυση ενισχύει τη θέση της Ελλάδας ως κεντρικό σημείο καινοτομίας για την Coca-Cola HBC, προωθώντας την ανάπτυξη νέων προϊόντων και τεχνολογιών.

Η Coca-Cola HBC επένδυσε 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην καινοτομία. Η επένδυση αυτή ενισχύει τον ρόλο του κέντρου ως κόμβου καινοτομίας για το 24/7 χαρτοφυλάκιο του Ομίλου, καλύπτοντας προϊόντα όπως χυμούς, νερό και σνακ για διάφορες αγορές.

Με την εγκατάσταση προηγμένου τεχνολογικού εξοπλισμού, το κέντρο υποστηρίζει την ανάπτυξη εμβληματικών brands και ενισχύει τη δυνατότητα δημιουργίας νέων ευκαιριών. Η τοπική ομάδα, με βαθιά τεχνογνωσία, συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση προϊόντων με διεθνή παρουσία, συνεχίζοντας την παράδοση καινοτομίας που ξεκίνησε το 1983 με τη δημιουργία του χυμού Amita.

Διαβάστε αναλυτικά

Ο Όμιλος Coca-Cola HBC προχώρησε σε επένδυση 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D Centre) στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δέσμευσή του στην καινοτομία. Αυτή η επένδυση, όπως επισημαίνει η διοίκηση, ενισχύει τον ρόλο του Coca-Cola HBC R&D Centre ως κόμβο καινοτομίας για το 24/7 χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.

«Το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης του Ομίλου Coca-Cola HBC υποστηρίζει την έρευνα και ανάπτυξη σε κατηγορίες προϊόντων όπως χυμοί, νερό, σνακ, γάλα για τα εμπορικά σήματα Amita, Fruice, Deep River Rock Water, Λανίτης, Next που κυκλοφορούν σε Ελλάδα, Κύπρο, Ιρλανδία, Σερβία, Ιταλία, και Αλβανία. Ειδικά για την Ελλάδα, έχει συμβάλει ήδη στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εμβληματικών brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον και θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα σήματα Amita, Amita Motion, Frulite, Avra, Tsakiris Chips.

Η επένδυση περιλαμβάνει την εγκατάσταση προηγμένου τεχνολογικού εξοπλισμού και νέων σύγχρονων υποδομών, που επιτρέπουν την εξέλιξη των προϊόντων του Ομίλου Coca-Cola HBC.

O Svetoslav Atanasov, γενικός διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε: «Η πρόσφατη επένδυση στην Ελλάδα αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης του Ομίλου στη χώρα μας. Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτουμε ένα από τα πιο διευρυμένα 24/7 χαρτοφυλάκια του Ομίλου που περιλαμβάνουν προϊόντα για κάθε στιγμή κατανάλωσης. Η νέα επένδυση αποτελεί για εμάς έναν επιταχυντή ανάπτυξης, καθώς ενισχύει τη δυνατότητά μας να δημιουργούμε νέες ευκαιρίες σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες, προς όφελος των πελατών μας».

Ο Γιάννης Αθανασιάδης, Premium Spirits Owned Brands Director του Ομίλου Coca-Cola HBC ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για τις ευκαιρίες περαιτέρω εξέλιξης του 24/7 χαρτοφυλακίου μας μέσω της έρευνας και της ανάπτυξης. Η βαθιά τεχνογνωσία της τοπικής ομάδας υπήρξε καθοριστική στη διαμόρφωση πολλών προϊόντων του χαρτοφυλακίου μας, ενισχύοντας την παρουσία τους σε διεθνές επίπεδο και προσθέτοντας αξία στη δραστηριότητά μας».

Ο Mukesh Ghai, Επικεφαλής SC Portfolio Management και R&D του Ομίλου Coca-Cola HBC, τόνισε: «H προϊοντική καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο της 24/7 στρατηγικής μας και αποτελεί βασικό μοχλό για την ανάπτυξή μας σε πολλές κατηγορίες. Η επένδυση στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης του Ομίλου Coca-Cola HBC στην Ελλάδα αντανακλά τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να καινοτομούμε για να εξυπηρετούμε καλύτερα τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Είμαστε βέβαιοι ότι η έμπειρη ομάδα μας στην Ελλάδα θα συνεχίσει να δημιουργεί καινοτόμες ιδέες, που μετατρέπονται σε ποιοτικά προϊόντα με παγκόσμιο αντίκτυπο».

Στην Ελλάδα, η έρευνα και η ανάπτυξη προϊόντων ξεκίνησε το 1983, με πρώτη μεγάλη καινοτομία τη δημιουργία του χυμού Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον, του πρώτου συσκευασμένου χυμού που κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά.

Από το 2016, η δραστηριότητα της έρευνας και ανάπτυξης επεκτάθηκε καλύπτοντας τα προϊόντα του Ομίλου Coca-Cola HBC, ενισχύοντας το αποτύπωμα του Ομίλου στη χώρα και συμβάλλοντας καθοριστικά στη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου, με καινοτόμες λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών σε κάθε στιγμή της ημέρας.

Συνοπτικά

  • Η Coca-Cola HBC επένδυσε 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ελλάδα, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην καινοτομία.
  • Η επένδυση αφορά την εγκατάσταση προηγμένου εξοπλισμού για την υποστήριξη εμβληματικών brands και νέων προϊόντων.
  • Η τοπική ομάδα τεχνογνωσίας συμβάλλει στη δημιουργία προϊόντων με διεθνή παρουσία, ξεκινώντας από το 1983 με τον χυμό Amita.
  • Η στρατηγική 24/7 του Ομίλου εστιάζει στην προϊοντική καινοτομία για να καλύψει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ