ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΑΑΔΕ: Τα τελωνεία περνούν σε πλήρη ψηφιακή εποχή από αρχές Αυγούστου – 51 νέες υπηρεσίες στο gov.gr

Η ψηφιοποίηση των τελωνείων ενισχύει τη διαφάνεια και διευκολύνει τις συναλλαγές, προσφέροντας 51 νέες διαδικασίες μέσω της πλατφόρμας gov.gr από τις 4 Αυγούστου.

Από τις 4 Αυγούστου, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) εισάγει πλήρη ψηφιοποίηση των τελωνειακών υπηρεσιών μέσω του gov.gr, εντάσσοντας 51 νέες διαδικασίες και καλύπτοντας όλα τα τελωνεία. Αυτή η κίνηση ενισχύει τη διαφάνεια και μειώνει την ανάγκη για φυσική παρουσία στα τελωνεία, διευκολύνοντας τις συναλλαγές πολιτών και επιχειρήσεων.

Μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE, οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα, να παρακολουθούν την εξέλιξή τους και να προγραμματίζουν ραντεβού, αυξάνοντας την αποδοτικότητα των διαδικασιών. Η πρωτοβουλία αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την ψηφιακή δραστηριότητα και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των δικαιούχων.

Διαβάστε αναλυτικά

Σε νέο επίπεδο περνά η ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών από την Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), καθώς από τις 4 Αυγούστου εντάσσονται στο gov.gr όλες οι υπηρεσίες των τελωνείων και 51 νέες διαδικασίες στα πεδία «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου». Η κίνηση αυτή ενισχύει τη διαφάνεια και περιορίζει τη φυσική παρουσία στα τελωνεία, διευκολύνοντας σημαντικά τις συναλλαγές πολιτών και επιχειρήσεων με τις τελωνειακές αρχές.

Ειδικότερα, στα «Αιτήματά μου» και στα «Ραντεβού μου»:

  • Εντάσσονται 27 επιπλέον Τελωνεία, καλύπτοντας πλέον το σύνολο των Τελωνειακών Υπηρεσιών.
  • Ενεργοποιούνται 51 νέες τελωνειακές διαδικασίες.
  • Αναβαθμίζονται 21 υφιστάμενες διαδικασίες για μεγαλύτερη ευχρηστία και αποτελεσματικότητα.

Όλες οι αναβαθμισμένες λειτουργίες είναι διαθέσιμες μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE, στις επιλογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου», ή μέσω του myAADEapp.

Οι εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου» αποτελούν βασικούς πυλώνες της ψηφιακής στρατηγικής της ΑΑΔΕ, προσφέροντας στους συναλλασσόμενους, ή τους νόμιμους εκπροσώπους τους, τη δυνατότητα να:

  • Υποβάλλουν δομημένα αιτήματα προς την αρμόδια Τελωνειακή Υπηρεσία, αφού ταυτοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών TAXISnet.
  • Ενημερώνονται για το πλήθος των διαθέσιμων τελωνειακών διαδικασιών.
  • Επισυνάπτουν άμεσα και με ασφάλεια τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
  • Παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την πορεία εξέλιξης των αιτημάτων τους, από την υποβολή έως την ολοκλήρωσή τους.
  • Προγραμματίζουν ραντεβού με τις τελωνειακές υπηρεσίες για υποθέσεις που απαιτούν φυσική παρουσία.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο κατά τον Ιούνιο, υποβλήθηκαν 5.667 αιτήματα τελωνειακών διαδικασιών μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE. Με τη διεύρυνση της λειτουργικότητας, αναμένεται σημαντική αύξηση της ψηφιακής δραστηριότητας, που εκτιμάται ετησίως σε:

  • διενέργεια 122.000 αναγγελιών εφοδιασμού πλοίων και αεροσκαφών με ελεύθερα καύσιμα, και
  • εξυπηρέτηση επιπλέον 1.700 δικαιούχων.

Το σύνολο των νέων λειτουργιών θα τεθεί σε παραγωγική λειτουργία τη Δευτέρα 04/08, ενισχύοντας περαιτέρω την αποδοτικότητα και τη διαφάνεια των τελωνειακών διαδικασιών.

Συνοπτικά

  • Από τις 4 Αυγούστου, η ΑΑΔΕ ψηφιοποιεί πλήρως τις τελωνειακές υπηρεσίες μέσω του gov.gr, προσθέτοντας 51 νέες διαδικασίες.
  • Η νέα ψηφιακή πύλη myAADE επιτρέπει στους χρήστες να υποβάλλουν αιτήματα και να παρακολουθούν την εξέλιξή τους σε πραγματικό χρόνο.
  • Εντάσσονται 27 επιπλέον τελωνεία, καλύπτοντας το σύνολο των τελωνειακών υπηρεσιών και αναβαθμίζονται 21 υφιστάμενες διαδικασίες.
  • Αναμένονται σημαντικές αυξήσεις στη ψηφιακή δραστηριότητα, με εκτιμώμενες 122.000 αναγγελίες και εξυπηρέτηση 1.700 επιπλέον δικαιούχων ετησίως.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ