Η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank, είναι έτοιμη να λανσάρει μια καινοτόμο ψηφιακή τραπεζική εμπειρία, εστιάζοντας κυρίως στις γενιές Ζ και Υ. Με πάνω από 10.000 εγγραφές στη λίστα αναμονής, η τράπεζα αναμένεται να προσφέρει υπηρεσίες όπως ψηφιακή εγγραφή, εικονικές κάρτες, άμεσες μεταφορές και μικροδάνεια.
Στοχεύει να προσελκύσει 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα έως το 2027 και να επεκταθεί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Snappi αποτελεί συνεργασία της Τράπεζας Πειραιώς και της Natech, με έδρα στα Ιωάννινα, προωθώντας τη στήριξη της τοπικής κοινότητας.
Διαβάστε παρακάτω
Έτοιμη για την επίσημη πρεμιέρα της δηλώνει η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank και υπόσχεται να προσφέρει μια διαφορετική, πιο φιλική και ψηφιακά προηγμένη τραπεζική εμπειρία.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της snappi, Dr. Gabriella Kindert, μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους, τόνισε πως αυτή την περίοδο ολοκληρώνονται οι τελευταίες δοκιμές: «Βρισκόμαστε στην τελική φάση προετοιμασίας ώστε να λανσάρουμε μια υπηρεσία που θα είναι τεχνικά άρτια και χρήσιμη από την πρώτη μέρα». Ήδη πάνω από 10.000 Έλληνες έχουν εγγραφεί στη λίστα αναμονής της εφαρμογής, ενώ η πλατφόρμα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Η ιδέα για την δημιουργία της Snappi ξεκίνησε το 2022 και τον Ιούνιο του 2024 έλαβε καθολική τραπεζική άδεια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ). Η άδεια αυτή επιτρέπει στη Snappi να προσφέρει πλήρες φάσμα τραπεζικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων καταθέσεων και δανείων, σε ολόκληρη την Ευρωζώνη. Έτσι, μετά από τρία χρόνια ανάπτυξης, η νέα ψηφιακή τράπεζα είναι έτοιμη να κάνει το άλμα από την ιδέα στην πράξη.
Η snappi σχεδιάστηκε εξαρχής για να απευθύνεται στις γενιές Ζ και Υ – τους νέους που μεγάλωσαν στον ψηφιακό κόσμο και δεν έχουν καμία υπομονή για πολύπλοκες διαδικασίες και τραπεζικά «παράθυρα». «Το 70% των millennial και της Gen Z δηλώνει ότι προτιμά να πάει στον οδοντίατρο παρά σε μια τράπεζα. Στόχος μας είναι να τους αλλάξουμε αυτά τα στατιστικά», ανέφερε η Gabriella Kindert, περιγράφοντας τη δυσπιστία των νέων απέναντι στο παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα. Με στόχο να εξελιχθεί σε super app, η ελληνική neobank θέλει όχι απλώς να διευκολύνει τη ζωή των νέων, αλλά να αλλάξει ριζικά όσα θεωρούσαν δεδομένα για την τράπεζά τους, τόνισε η ίδια.
Η Snappi σχεδιάζει να προσφέρει μια πλήρως ψηφιακή τραπεζική εμπειρία, με υπηρεσίες όπως:
- Άνοιγμα λογαριασμού και ψηφιακή εγγραφή χωρίς φυσική παρουσία
- Εικονικές και φυσικές κάρτες
- Άμεσες μεταφορές και πληρωμές λογαριασμών
- Μικροδάνεια με άμεση απόφαση
- Εργαλεία διαχείρισης χρημάτων
- 24/7 ανθρώπινη εξυπηρέτηση πελατών
Επίσης, η Snappi θα προσφέρει το προϊόν Buy Now – Pay Later, με δυνατότητα αποπληρωμής σε 4 δόσεις, ενώ ο σχετικός έλεγχος θα δίνεται ψηφιακά και άμεσα.
Στόχος της Snappi είναι να προσελκύσει πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα έως το 2027 και να επεκταθεί σε 4 ακόμα ευρωπαϊκές χώρες.
Σημειώνεται ότι η Snappi αποτελεί κοινή πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς και της Natech, μιας ελληνικής εταιρείας τεχνολογίας που ειδικεύεται σε λογισμικό τραπεζικών συστημάτων. Η έδρα της Snappi βρίσκεται στα Ιωάννινα, γεγονός που υπογραμμίζει τη δέσμευσή της για αποκέντρωση και στήριξη της τοπικής κοινότητας.