ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το φιλόδοξο όραμα και η εντυπωσιακή νέα ταυτότητα της Cyclon

Η Cyclon, εταιρεία με πάνω από 40 χρόνια ιστορίας στον τομέα των λιπαντικών και ενεργειακών προϊόντων, παρουσίασε το νέο της όραμα και την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου συνεργατών της. Η εκδήλωση υπογράμμισε τη δέσμευση της εταιρείας για καινοτομία, βιωσιμότητα και τεχνολογική πρόοδο, ενώ οι παρευρισκόμενοι ανέδειξαν τη σημασία της προσαρμοστικότητας σε μια εποχή ταχύτητας.

Το νέο λογότυπο και η σύγχρονη εικόνα της Cyclon αντικατοπτρίζουν την ενεργειακή μετάβαση και την πελατοκεντρική προσέγγιση, με στρατηγικές που περιλαμβάνουν επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες και ψηφιοποίηση υπηρεσιών. Ο Γενικός Διευθυντής της LPC, Μιλτιάδης Μπαντής, τόνισε ότι η νέα εποχή της Cyclon ξεκινά με στόχο ένα πιο καθαρό και υπεύθυνο μέλλον.

Διαβάστε παρακάτω

Η Cyclon, με ιστορία άνω των 40 ετών στο χώρο των λιπαντικών και ενεργειακών προϊόντων, παρουσίασε το νέο της όραμα και την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα, στο πλαίσιο και του ετήσιου συνεδρίου συνεργατών της εταιρείας. Η παρουσίαση και η εντυπωσιακή εκδήλωση που ακολούθησε σηματοδότησαν μια νέα εποχή εξέλιξης, καινοτομίας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Στο πανηγυρικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε μεταξύ συνεργατών και στελεχών, παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της στρατηγικής πορείας για το μέλλον, καθώς και η νέα εικόνα που εκφράζει τις αξίες, τη δυναμική και τον σύγχρονο χαρακτήρα της εταιρείας. Η ανταπόκριση των συνεργατών της Cyclon επιβεβαίωσε την ισχυρή σύνδεση με την εταιρεία και την εμπιστοσύνη στη νέα της πορεία.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Παναγιώτης Γιαννάκης και η  Άννα Κανδαράκη, οι οποίοι με τις παρεμβάσεις τους, στο πλαίσιο του πάνελ που πλαισίωσε την εκδήλωση, έδωσαν μια νέα διάσταση στην δομή και στις ανάγκες των αλλαγών σε μια εποχή ταχύτητας και μετάβασης. Οι καλεσμένοι ομιλητές μετέφεραν προσωπικά βιώματα και επαγγελματικές εμπειρίες αναδεικνύοντας την αξία της προσαρμοστικότητας ως κρίσιμου παράγοντα για την ανάπτυξη σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

Με σεβασμό στην πλούσια κληρονομιά της αλλά και με στόχο να προχωρήσει ακόμα πιο δυναμικά προς στο μέλλον, η Cyclon παρουσίασε τον νέο τολμηρό επαναπροσδιορισμό της εικόνας της. Το νέο λογότυπο αποτυπώνει την ενέργεια, τη δυναμική και τη διαρκή κίνηση της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα εκφράζει τις αξίες της βιωσιμότητας, της τεχνολογικής προόδου και της πελατοκεντρικής προσέγγισης.

Η νέα δημιουργική της εικόνα, διατηρεί, ταυτόχρονα, τη διαχρονικότητα του brand, ενσωματώνοντας μοντέρνες σχεδιαστικές γραμμές και μια νέα αισθητική, που αντανακλά την ενεργειακή μετάβαση, τη ψηφιακή καινοτομία και τη διεθνή της επέκταση.

Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας συνοδεύεται από στρατηγικές ενέργειες που περιλαμβάνουν:

  • Επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
  • Ψηφιοποίηση υπηρεσιών και εμπειρίας πελάτη
  • Ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στις διεθνείς αγορές

Ο κος Μιλτιάδης Μπαντής, Γενικός Διευθυντής της LPC δήλωσε σχετικά: «Το νέο μας όραμα βασίζεται σε τρεις πυλώνες: την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την εμπιστοσύνη. Ανανεώνουμε την ταυτότητά μας για να ευθυγραμμιστούμε με τις σύγχρονες προκλήσεις και να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των συνεργατών, των πελατών και των καταναλωτών. Η νέα εποχή για την Cyclon μόλις ξεκινά – με γνώση, πάθος και δέσμευση για ένα πιο καθαρό, πιο σύγχρονο και πιο υπεύθυνο μέλλον».

Μπορείτε να δείτε το σχετικό video εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ