Τον Οκτώβριο, στην Αττική σημειώθηκαν 486 τροχαία δυστυχήματα, με αποτέλεσμα 14 θανάτους και 554 τραυματισμούς.
Οι κύριες αιτίες ήταν η απροσεξία, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και οι παραβάσεις από πεζούς, ενώ η μη χρήση κράνους αύξησε τη σοβαρότητα των τραυματισμών.
Η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την οδική ασφάλεια, κατέγραψε 33.875 παραβάσεις, με κυριότερες αυτές για οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ, υπερβολική ταχύτητα, παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους.
Διαβάστε αναλυτικά
Δεκατέσσερα άτομα έχασαν τη ζωή τους και 554 τραυματίστηκαν (11 σοβαρά, 543 ελαφρά) σε 486 τροχαία, που σημειώθηκαν τον Οκτώβριο στην περιοχή της Αττικής.
Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, τα κυριότερα αίτια αυτών των τροχαίων ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
Παράλληλα, το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας, βεβαιώθηκαν 33.875 παραβάσεις από τις οποίες 273 σε βαθμό πλημμελήματος.
Ενδεικτικά, βεβαιώθηκαν 880 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 53 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος, 2.482 παραβάσεις ορίου ταχύτητας, 331 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 461 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου, 1.420 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας, 1.865 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και 100 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.
Συνοπτικά
- Τον Οκτώβριο, στην Αττική καταγράφηκαν 486 τροχαία δυστυχήματα με 14 θανάτους και 554 τραυματισμούς.
- Οι κύριες αιτίες των δυστυχημάτων ήταν η απροσεξία, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και οι παραβάσεις από πεζούς.
- Η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής βεβαίωσε 33.875 παραβάσεις, κυρίως για οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ και υπερβολική ταχύτητα.
- Η μη χρήση κράνους συνέβαλε στην αύξηση της σοβαρότητας των τραυματισμών, ιδιαίτερα για τους οδηγούς δικύκλων.