ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Eurolife FFH έλαβε μέρος για 9η φορά στην Εθνική Εβδομάδα Πελατοκεντρικής Εξυπηρέτησης

Η Eurolife FFH υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην πελατοκεντρική εξυπηρέτηση, συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών από 6 έως 12 Οκτωβρίου.

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, αναδεικνύοντας τη σημασία της πελατοκεντρικής εξυπηρέτησης και της συνεργασίας μεταξύ των ομάδων της. Με το μότο "Growing together", η εταιρεία τόνισε την εξέλιξη και την εμπιστοσύνη που χαρακτηρίζουν την εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, αναδείχθηκαν οι πορείες εξέλιξης των στελεχών της, ενώ προωθήθηκε η ανταλλαγή ιδεών για βελτίωση των υπηρεσιών. Παράλληλα, δράσεις όπως ένα τουρνουά air hockey ενίσχυσαν το wellbeing των εργαζομένων, ενώ η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με μια εξόρμηση εκτός Αττικής, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Eurolife FFH στην αναγνώριση και την προσωπική πρόοδο των ανθρώπων της.

Διαβάστε αναλυτικά

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 6 έως τις 12 Οκτωβρίου. Στόχος της συμμετοχής ήταν για άλλη μια φορά η ανάδειξη της σημασίας που δίνει η εταιρεία στην εξυπηρέτηση, στη συνεργασία μεταξύ όλων των ομάδων της και η πελατοκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει τη λειτουργία της Eurolife FFH συνολικά.

Το φετινό motto, “Growing together”, εκφράζει ακριβώς το γεγονός πως μέσα από τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που υπάρχει μεταξύ των τμημάτων της, η εταιρεία εξελίσσεται συνολικά κι αυτό είναι κάτι που αποτυπώνεται καθημερινά στην εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, αναδείχτηκαν οι προσωπικές πορείες εξέλιξης των στελεχών του Eurolife Experience Center (EEC), που αποτελούν απτά παραδείγματα της ανταμοιβής και της αναγνώρισης που δείχνει η Eurolife FFH στις προσπάθειες των ανθρώπων της, και φυσικά η επένδυση που κάνει η εταιρεία στην εκπαίδευση – αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της.

Παράλληλα, ο εορτασμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε μια εξαιρετική αφορμή προκειμένου η Eurolife FFH να προσκαλέσει τα στελέχη της να κάνουν έναν απολογισμό των δεξιοτήτων που κατάφεραν να αναπτύξουν τη χρονιά που πέρασε, αλλά και να επικοινωνήσουν το ποιες είναι εκείνες που επιθυμούν να καλλιεργήσουν στο άμεσο μέλλον – μια ακόμα ενέργεια που αποτυπώνει τη δέσμευση της εταιρείας στη φροντίδα για προσωπική πρόοδο των ανθρώπων της αλλά και των ομάδων της συνολικά.

Επιπλέον, μέσα από τη δράση με τίτλο “The Growth Chain”, η εταιρεία προσκάλεσε διαφορετικές διευθύνσεις της εταιρείας να μοιραστούν τις σκέψεις και τις ιδέες τους για βελτίωση στη ροή των καθημερινών εργασιών, με στόχο τη θετική επίδραση στην εμπειρία του πελάτη. Έτσι, για άλλη μια φορά ενθάρρυνε την ανταλλαγή απόψεων στο εσωτερικό της, ανέδειξε την αξία της συνεργασίας ανάμεσα στις ομάδες της, και ταυτόχρονα συγκεντρώθηκαν ιδέες και προτάσεις που θα βελτιστοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες που την εμπιστεύονται καθημερινά.

Δεν έλειψαν φυσικά οι δράσεις που αναδεικνύουν τη σημασία που έχει για τη Eurolife FFH το wellbeing των ανθρώπων της. Η διοργάνωση ενός τουρνουά air hockey πρόσφερε στιγμές σύνδεσης και διασκέδασης, ενώ, όπως και πέρυσι, η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση εκτός Αττικής για τα στελέχη του Eurolife Experience Center.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να αναγνωρίζει τις προσπάθειες των στελεχών της, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Η συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί κάθε χρόνο μια ευκαιρία να αναδειχθεί στην πράξη η έμφαση που δίνει η εταιρεία στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, αλλά και στη σύνδεση και τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων της, απαραίτητο συστατικό για την εξέλιξη της εταιρείας και των στελεχών της.

Συνοπτικά

  • Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η φορά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, προωθώντας την πελατοκεντρική εξυπηρέτηση.
  • Με το μότο "Growing together", η εταιρεία τόνισε τη σημασία της συνεργασίας και της εμπιστοσύνης στις ομάδες της.
  • Δράσεις όπως το τουρνουά air hockey ενίσχυσαν το wellbeing των εργαζομένων και την ομάδα συνολικά.
  • Η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με εξόρμηση εκτός Αττικής, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Eurolife FFH στην αναγνώριση και την προσωπική πρόοδο των στελεχών της.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ