Οι πολίτες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εύρεση διαθέσιμων ραντεβού για την έκδοση των νέων ταυτοτήτων λόγω της αυξημένης ζήτησης. Η διαδικασία περιλαμβάνει την έκδοση του προσωπικού αριθμού, ο οποίος ενσωματώνεται στη νέα ταυτότητα και αντικαθιστά άλλους αριθμούς ταυτοποίησης, όπως το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ.
Στόχος του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι η απλοποίηση των συναλλαγών με το Δημόσιο, καθώς ο πολίτης θα χρησιμοποιεί έναν ενιαίο αριθμό για όλες τις διαδικασίες. Μέχρι στιγμής, πάνω από 1 εκατομμύριο πολίτες έχουν εκδώσει τον προσωπικό αριθμό.
Διαβάστε αναλυτικά
Πολλοί είναι οι πολίτες οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να μπορέσουν να βρουν διαθέσιμο ραντεβού για την έκδοση της νέας ταυτότητας, καθώς η ζήτηση παραμένει ιδιαίτερα αυξημένη.
Την ίδια στιγμή, ήδη πάνω από 1 εκατομμύριο πολίτες έχουν εκδώσει τον προσωπικό αριθμό, ο οποίος ενσωματώνεται αυτόματα στη νέα ταυτότητα μόλις αυτή εκδοθεί.
Ο προσωπικός αριθμός έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία του πολίτη με το κράτος, αντικαθιστώντας πλήθος άλλων αριθμών (όπως ΑΦΜ, ΑΜΚΑ κ.ά.) με έναν ενιαίο αριθμό ταυτοποίησης.
Στόχος του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι ο πολίτης να χρειάζεται μόνο έναν αριθμό για όλες τις συναλλαγές του με το Δημόσιο, απλοποιώντας σημαντικά τις διαδικασίες.
Συνοπτικά
- Οι πολίτες δυσκολεύονται να βρουν ραντεβού για την έκδοση νέων ταυτοτήτων λόγω αυξημένης ζήτησης.
- Ο προσωπικός αριθμός, που ενσωματώνεται στη νέα ταυτότητα, αντικαθιστά άλλους αριθμούς ταυτοποίησης.
- Πάνω από 1 εκατομμύριο πολίτες έχουν ήδη εκδώσει τον προσωπικό αριθμό.
- Ο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στοχεύει στην απλοποίηση των συναλλαγών με το Δημόσιο μέσω ενός ενιαίου αριθμού.