Η Lidl Ελλάς ανακοινώνει μια πανελλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση των τιμών σε πάνω από 30 φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 13% από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου 2025, απορροφώντας τον ΦΠΑ, με στόχο να ελαφρύνει το οικονομικό βάρος των καταναλωτών και να ενισχύσει την απόλαυση της καθημερινότητας.
Η καμπάνια συνοδεύεται από μια χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Φήμες λένε», που προβάλλει τη συναισθηματική σύνδεση των πελατών με τα προϊόντα της Lidl.
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της δέσμευσης της εταιρείας να παρέχει υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές, ενώ η εμπιστοσύνη των καταναλωτών επιβεβαιώνεται από διεθνή βραβεία, όπως το «Best Buy Award» από το ICERTIAS.
Διαβάστε αναλυτικά
Η Lidl Ελλάς ξεκινά μια πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών και να αυξήσει την καθημερινή απόλαυση. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία θα μειώσει τις τιμές σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας τον ΦΠΑ για τους πελάτες. Η καμπάνια συνοδεύεται από μια νέα, χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Φήμες λένε».
«Σε αυτές τις εποχές, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να παρέχουμε άμεση ανακούφιση στους πελάτες μας», εξηγεί ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς. «Ο Φούρνος μας είναι η καρδιά πολλών καταστημάτων μας και οι πελάτες μας φαίνεται να αγαπούν ιδιαίτερα τα φρεσκοψημένα προϊόντα μας. Το Χρυσό Βραβείο στα διάσημα Bakery Awards 2024 επιβεβαιώνει το πάθος μας για την ποιότητα. Με την απόφαση να απορροφήσουμε τον ΦΠΑ, κάνουμε αυτή την απόλαυση ακόμα πιο προσιτή σε όλους και ευχαριστούμε έμπρακτα τους πελάτες μας για την προτίμηση και την αφοσίωσή τους».
Η μείωση των τιμών αποτελεί μέρος της συνεχούς δέσμευσης της Lidl Ελλάς να προσφέρει υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές. Οι πελάτες μπορούν να προσβλέπουν σε μια μεγάλη ποικιλία – από αλμυρά έως γλυκά αρτοσκευάσματα, με φυσικά συστατικά και αυθεντικές συνταγές. Τα προϊόντα ψήνονται φρέσκα αρκετές φορές την ημέρα στα καταστήματα για να εγγυηθούν γεύση και φρεσκάδα μέχρι τη στιγμή της αγοράς τους.
Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια αναδεικνύει, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τη συναισθηματική αφοσίωση των πελατών και επικεντρώνεται στην ακαταμάχητη γοητεία των αρτοσκευασμάτων Lidl. Το χιουμοριστικό τηλεοπτικό σποτ «Φήμες λένε» απεικονίζει με ειλικρίνεια τις μικρές καθημερινές χαρές και την ισχυρή συναισθηματική σύνδεση που έχουν οι πελάτες με τα φρεσκοψημένα προϊόντα. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν για άλλη μια φορά τη Lidl Ελλάς για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη Lidl Ελλάς επιβεβαιώνεται από ανεξάρτητα βραβεία. Το διεθνές ινστιτούτο ICERTIAS απένειμε για άλλη μια φορά στην εταιρεία το «Best Buy Award» για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής σε εννέα κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της έγκριτης κατηγορίας «Τμήμα Αρτοποιίας». Αυτή η αναγνώριση υπογραμμίζει τη θέση της Lidl Ελλάς, ως αξιόπιστου συνεργάτη για τις καθημερινές αγορές, καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
Συνοπτικά
- Η Lidl Ελλάς μειώνει τις τιμές σε πάνω από 30 φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 13% από 4 Σεπτεμβρίου έως 1 Οκτωβρίου 2025, απορροφώντας τον ΦΠΑ.
- Η καμπάνια συνοδεύεται από χιουμοριστική διαφήμιση με τίτλο «Φήμες λένε», που αναδεικνύει τη συναισθηματική σύνδεση των πελατών με τα προϊόντα.
- Η κίνηση εντάσσεται στη δέσμευση της Lidl για υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές, με φρέσκα προϊόντα που ψήνονται καθημερινά.
- Η Lidl Ελλάς έχει αναγνωριστεί με το «Best Buy Award» από το ICERTIAS για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στην κατηγορία αρτοποιίας.