ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ξεκίνησε η λειτουργία της καινοτόμου πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών του ΔΕΔΔΗΕ

Η πλατφόρμα «myΔΕΔΔΗΕ services» επιτρέπει την υποβολή αιτημάτων ψηφιακά, με πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία την αίτηση νέας σύνδεσης χαμηλής τάσης από τις 03/09/2025.

Η νέα πλατφόρμα «myΔΕΔΔΗΕ services» του ΔΕΔΔΗΕ τέθηκε σε λειτουργία, επιτρέποντας στους πολίτες να υποβάλλουν ψηφιακά αιτήματα χωρίς φυσική παρουσία. Η πρώτη υπηρεσία, διαθέσιμη από 03/09/2025, αφορά αιτήσεις νέας σύνδεσης χαμηλής τάσης, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα προστεθούν όλες οι βασικές υπηρεσίες.

Η πλατφόρμα εντάσσεται στη στρατηγική ψηφιοποίησης του ΔΕΔΔΗΕ, προσφέροντας προσωποποιημένο περιβάλλον και διαφάνεια στην εξέλιξη των αιτημάτων. Ο ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει σε έναν ψηφιακά αναβαθμισμένο και πελατοκεντρικό οργανισμό, αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες για την υποστήριξη της πράσινης ενεργειακής μετάβασης και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

Διαβάστε αναλυτικά

Σε λειτουργία τίθεται η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών «myΔΕΔΔΗΕ services», στην οποία θα μπορούν όλοι οι πολίτες να υποβάλλουν με ψηφιακό τρόπο αιτήματα προς τον ΔΕΔΔΗΕ.

Όπως ανακοινώθηκε, η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία της πλατφόρμας θα είναι, από τις 03/09/2025, η αίτηση νέας σύνδεσης χαμηλής τάσης «η οποία επιτρέπει στους πελάτες την υποβολή αιτημάτων από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία και αναμονή σε γκισέ, με πλήρη διαφάνεια και άμεση ενημέρωση για την πορεία και την εξέλιξη της αίτησής τους».

Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί την πρώτη από μια σειρά υπηρεσιών, οι οποίες θα ενσωματωθούν σταδιακά στη νέα πλατφόρμα. Μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να ενταχθούν όλες οι βασικές υπηρεσίες, όπως επαύξηση/μείωση ισχύος σε υφιστάμενη ηλεκτροδότηση, χορήγηση διζωνικού τιμολογίου, ενοποίηση/διαχωρισμός παροχών, σύνδεση φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος στο δίκτυο κλπ.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ: «Το νέο εργαλείο εντάσσεται στη στρατηγική κατεύθυνση του ΔΕΔΔΗΕ για ψηφιοποίηση των λειτουργιών του και βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Μέσω του myΔΕΔΔΗΕ services, οι χρήστες έχουν στα χέρια τους ένα προσωποποιημένο περιβάλλον, με πρόσβαση σε όλες τις αιτήσεις τους και τα στοιχεία τους συγκεντρωτικά, με αποτέλεσμα μια αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η διαφάνεια στην εξέλιξη των αιτημάτων και η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για κάθε στάδιο της αίτησης, ακόμη και για τυχόν αναμονή εγκρίσεων που οφείλονται σε αρμοδιότητες άλλων δημόσιων φορέων (βάση ισχύουσας νομοθεσίας)».

«Η πλατφόρμα αυτή αποτελεί επιστέγασμα μιας χρονοβόρας προετοιμασίας, καθώς για τον σχεδιασμό και την ψηφιοποίηση της βάσης της, απαιτήθηκε ο συντονισμός και η συνεργασία όλων των σχετικών διευθύνσεων και τμημάτων της Εταιρίας.

Ο διευθύνων Σύμβουλος Α. Μάνος, δήλωσε σχετικά: «Το myΔΕΔΔΗΕ services αποτελεί την έμπρακτη υλοποίηση του οράματός μας για έναν ΔΕΔΔΗΕ ψηφιακά αναβαθμισμένο και απόλυτα πελατοκεντρικό. Πρόταγμά μας είναι η παροχή άμεσων, λειτουργικών και εύχρηστων ψηφιακών εργαλείων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες του πελάτη. Αξιοποιούμε με σταθερότητα τις νέες τεχνολογίες, τόσο για να ‘χτίσουμε’ ένα ανθεκτικό και έξυπνο δίκτυο, το οποίο θα υποστηρίξει την πράσινη ενεργειακή μετάβαση της χώρας, όσο και για την παροχή υπηρεσιών που βελτιώνουν ουσιαστικά την ποιότητα ζωής των πολιτών».

Συνοπτικά

  • Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα «myΔΕΔΔΗΕ services» του ΔΕΔΔΗΕ επιτρέπει στους πολίτες την υποβολή αιτημάτων χωρίς φυσική παρουσία.
  • Η πρώτη υπηρεσία αφορά αιτήσεις νέας σύνδεσης χαμηλής τάσης και θα είναι διαθέσιμη από τις 03/09/2025.
  • Μέχρι το τέλος του έτους αναμένονται περισσότερες βασικές υπηρεσίες στην πλατφόρμα, όπως επαύξηση ισχύος και σύνδεση φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος.
  • Ο ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει σε ψηφιοποίηση και πελατοκεντρική προσέγγιση, αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ