ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Προγραμματίζεται νέα έξοδος στην Αττική Οδό στη Μεταμόρφωση για μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης

Η νέα έξοδος στοχεύει στη βελτίωση της κυκλοφορίας και τη μείωση της συμφόρησης στον κόμβο Μεταμόρφωσης, διευκολύνοντας την πρόσβαση στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

Συζητείται η δημιουργία νέας εξόδου στην Αττική Οδό στον κόμβο της Μεταμόρφωσης για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής. Η προτεινόμενη λύση περιλαμβάνει μια επιπλέον έξοδο με κατεύθυνση αποκλειστικά προς Πειραιά, με στόχο τη μείωση της συμφόρησης στον υπάρχοντα κόμβο.

Ωστόσο, το μέτρο αυτό θεωρείται προσωρινό και δεν αποτελεί μακροπρόθεσμη λύση για το συνολικό κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής Οδού. Παράλληλα, προχωρά η υλοποίηση του έργου του τριπλού κόμβου στον Σκαραμαγκά, με προϋπολογισμό 36 εκατ.

ευρώ, που θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση της Δυτικής Αττικής.

Διαβάστε αναλυτικά

Συζητήσεις διεξάγονται για τη δημιουργία νέας εξόδου στην Αττική Οδό στον κόμβο της Μεταμόρφωσης, ώστε να υπάρξει αποσυμφόρηση.

Το επικρατέστερο σενάριο που εξετάζεται προβλέπει τη δημιουργία νέας εξόδου στον αυτοκινητόδρομο στο ύψος της Μεταμόρφωσης, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η κυκλοφορία από και προς την Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

Σήμερα, στον κόμβο της Μεταμόρφωσης, τα οχήματα που κινούνται στον κλειστό αυτοκινητόδρομο προς Ελευσίνα και όταν επιθυμούν να κατευθυνθούν προς Λαμία ή Πειραιά χρησιμοποιούν μία κοινή έξοδο, γεγονός που δημιουργεί έντονη συμφόρηση, ειδικά σε ώρες αιχμής.

Η λύση που εξετάζεται προβλέπει τη δημιουργία μιας επιπλέον εξόδου με κατεύθυνση αποκλειστικά προς Πειραιά, ώστε να διαχωριστεί η ροή των οχημάτων και να μειωθεί η πίεση στον υπάρχοντα κόμβο.

Έργα υποδομών

Ωστόσο, όπως ξεκαθαρίζουν αρμόδιες πηγές, το μέτρο αυτό έχει χαρακτήρα προσωρινό και αποσκοπεί στην ανακούφιση, έως ένα βαθμό, του κυκλοφοριακού προβλήματος. Δεν θεωρείται δομική λύση για τη συνολική αποσυμφόρηση της Αττικής Οδού, για την οποία απαιτείται ένας πιο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός. Με άλλα λόγια, απαιτούνται ολοκληρωμένες λύσεις, όπως το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης που αφορά στην κατασκευή κλειστού αυτοκινητοδρόμου 3,8 χλμ. από την Λεωφ. Κύμης στην Αττική Οδό μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Καλυφτάκη.

Στον αντίποδα, σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται το έργο του τριπλού κόμβου στον Σκαραμαγκά για το οποίο το υπουργείο Υποδομών φέρεται να έχει ήδη εξασφαλίσει χρηματοδότηση. Το έργο, που θα αμβλύνει το κυκλοφοριακό φορτίο της Δυτικής Αττικής και ιδίως τον κόμβο της Λεωφόρου Αθηνών με τη Λεωφόρο Σχιστού, έχει συνολικό προϋπολογισμό 36 εκατ. ευρώ και χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης 36 μήνες.

Συνοπτικά

  • Συζητείται η δημιουργία νέας εξόδου στην Αττική Οδό στον κόμβο της Μεταμόρφωσης για να μειωθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση.
  • Η προτεινόμενη έξοδος θα κατευθύνει τα οχήματα αποκλειστικά προς Πειραιά, αποσκοπώντας στη βελτίωση της κυκλοφορίας.
  • Ωστόσο, το μέτρο θεωρείται προσωρινό και δεν αποτελεί μακροπρόθεσμη λύση για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής Οδού.
  • Παράλληλα, προχωρά το έργο του τριπλού κόμβου στον Σκαραμαγκά, με προϋπολογισμό 36 εκατ. ευρώ, για την αποσυμφόρηση της Δυτικής Αττικής.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ