ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΟΤ και Netflix ενώνουν δυνάμεις σε βίντεο για τον ελληνικό τουρισμό – Με σκηνές από σειρές και ταινίες που γυρίστηκαν στην Ελλάδα

Το βίντεο προβάλλει την Ελλάδα μέσα από δημοφιλείς παραγωγές του Netflix, αναδεικνύοντας την ομορφιά και την ιστορία της χώρας για την προσέλκυση διεθνών επισκεπτών.

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και το Netflix συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ενός νέου βίντεο που προβάλλει τα μαγευτικά τοπία και την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, χρησιμοποιώντας σκηνές από δημοφιλείς σειρές και ταινίες της πλατφόρμας που γυρίστηκαν στη χώρα.

Το βίντεο, το οποίο περιλαμβάνει εικόνες από την Αθήνα, τους Δελφούς, τις Σπέτσες και τους Παξούς, στοχεύει στην ενίσχυση της διεθνούς προβολής της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.

Η πρωτοβουλία αυτή είναι μέρος μιας ευρύτερης συνεργασίας μεταξύ του ΕΟΤ και του Netflix, η οποία επιδιώκει να στηρίξει την τουριστική βιομηχανία της χώρας, αξιοποιώντας την παγκόσμια απήχηση των παραγωγών του Netflix.

Διαβάστε αναλυτικά

Νέο βίντεο με μαγευτικά τοπία της Ελλάδας και ιστορικά τοπόσημα από την Αθήνα και τους Δελφούς έως τις Σπέτσες και τους Παξούς κυκλοφόρησε σήμερα από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), με στόχο τη διεθνή προβολή της χώρας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.

Το νέο βίντεο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Netflix, αξιοποιώντας τη δύναμη της αφήγησης και περιλαμβάνοντας στιγμιότυπα από δημοφιλείς εκπομπές και σειρές της κορυφαίας υπηρεσίας streaming στον κόσμο.

Μέσα από το βίντεο, θεατές από όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να εξοικειωθούν με μοναδικές εικόνες της Ελλάδας, που «πρωταγωνιστούν» σε σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ του Netflix, όπως «Maestro in Blue», «A perfect story», «Beckett», «Glass Onion: A Knives Out Mystery» και «Lighthouse Lesvos», μεταξύ άλλων. Συνολικά, το βίντεο αποτελεί μια «ωδή» στην πολιτιστική κληρονομιά, τη φυσική ομορφιά και τον τρόπο ζωής της χώρας.

Η παραγωγή και η κυκλοφορία του βίντεο είναι μέρος της συνεργασίας που υπέγραψαν το Netflix και ο ΕΟΤ τον Ιούλιο του 2024. Μέσω αυτής της συμφωνίας, το Netflix δεσμεύτηκε να στηρίξει την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας, αξιοποιώντας την παγκόσμια απήχηση των σειρών και των ταινιών του που γυρίστηκαν και διαδραματίστηκαν στην Ελλάδα.

Το βίντεο θα αξιοποιηθεί ενεργά από τον ΕΟΤ, στο πλαίσιο διάφορων προωθητικών ενεργειών, με γνώμονα την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας και την προσέλκυση ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο.

Συνοπτικά

  • Ο ΕΟΤ και το Netflix συνεργάστηκαν για την παραγωγή βίντεο που προβάλλει την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό.
  • Το βίντεο περιλαμβάνει σκηνές από σειρές και ταινίες που έχουν γυριστεί στην Ελλάδα, όπως το "Maestro in Blue" και το "Glass Onion".
  • Η πρωτοβουλία στοχεύει στην ενίσχυση της διεθνούς προβολής της χώρας και της τουριστικής της βιομηχανίας.
  • Η συνεργασία υπεγράφη τον Ιούλιο του 2024 και περιλαμβάνει προωθητικές ενέργειες για την προσέλκυση ταξιδιωτών.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ