Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας, επισκέφθηκε το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, όπου συμμετείχε στη γιορτή λήξης του σχολικού έτους.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, συζήτησε με τη διεύθυνση και τους γονείς για τις ανάγκες του σχολείου, δίνοντας έμφαση στα κτιριακά προβλήματα και την έλλειψη ψύξης στις αίθουσες.
Δεσμεύθηκε να εξετάσει άμεσα την εγκατάσταση κλιματισμού και ενημέρωσε τους γονείς για την πρόθεση της Περιφέρειας να δημιουργήσει δομές για παιδιά με αυτισμό μετά τη σχολική ηλικία, απαντώντας έτσι σε σημαντικές προκλήσεις της καθημερινότητας τους.
Διαβάστε παρακάτω
Το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λάρισας (ΔΑΔ), επισκέφτηκε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας, με αφορμή τη γιορτή που διοργανώθηκε από μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς για τη λήξη του σχολικού έτους.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο Περιφερειάρχης συζήτησε με τον Διευθυντή και το εκπαιδευτικό προσωπικό για τις ανάγκες και τα προβλήματα του σχολείου, ενώ συνομίλησε και με γονείς παιδιών, οι οποίοι του μετέφεραν τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους.
Πέρα από τα λειτουργικά προβλήματα, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στο κτιριακό, καθώς οι υφιστάμενες αίθουσες δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες του συνεχώς αυξανόμενου μαθητικού πληθυσμού. Αν και έχει αποφασιστεί η κατασκευή νέου σχολείου, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η ολοκλήρωσή του αναμένεται μέσα στην επόμενη πενταετία. Στο μεταξύ, η έλλειψη ψύξης στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις αποτελεί επίσης ένα σοβαρό πρόβλημα για τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά, το οποίο ο Περιφερειάρχης δεσμεύτηκε να εξετάσει – σε συνεργασία με τους αρμόδιους – κατά προτεραιότητα, ώστε να προχωρήσει η εγκατάσταση συστημάτων κλιματισμού.
Ο κ. Κουρέτας άκουσε με προσοχή τις προσωπικές μαρτυρίες των γονέων, οι οποίοι ανέδειξαν τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σε μια σειρά θεμάτων, όπως και το ζήτημα της ειδικής διατροφής των παιδιών, με τον ίδιο να επισημαίνει την ανάγκη άμεσης παρέμβασης από ειδικούς. Παράλληλα, ο Περιφερειάρχης ενημέρωσε τους γονείς ότι η Περιφέρεια εξετάζει τη δημιουργία δομών παιδιών με αυτισμό μετά τη σχολική ηλικία, καλύπτοντας ένα κρίσιμο κενό στη μετασχολική φροντίδα.
Τον Περιφερειάρχη συνόδευε ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας, Βασίλης Σίμος.