ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο Gov.gr Wallet οι πολίτες φυλάσσουν δεδομένα για τα ακίνητά τους – 20 λειτουργίες και έγγραφα στο ψηφιακό πορτοφόλι

Η νέα λειτουργία επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση και διαχείριση των ακινήτων μέσω του Gov.gr Wallet, ενισχύοντας την ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών με 20 διαθέσιμα έγγραφα.

Από τις 21 Νοεμβρίου, το Gov.gr Wallet προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα να προσθέτουν πληροφορίες για τα ακίνητά τους, παρέχοντας άμεση πρόσβαση σε δεδομένα από το «Ελληνικό Κτηματολόγιο». Μέσω της επιλογής «Τα ακίνητά μου», οι χρήστες μπορούν να εκδίδουν ψηφιακά έγγραφα που περιλαμβάνουν λεπτομέρειες όπως χάρτες, κωδικούς ΚΑΕΚ, και στοιχεία διεύθυνσης.

Αυτή η νέα δυνατότητα αποτελεί το 20ό εργαλείο του Gov.gr Wallet, το οποίο ήδη περιλαμβάνει 19 άλλες υπηρεσίες, όπως ψηφιακές ταυτότητες και άδειες, καθώς και μηχανισμούς ταυτοποίησης. Με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας, το Gov.gr Wallet ενισχύει τη διαδραστικότητα των πολιτών με το κράτος, προσφέροντας ασφαλείς και φιλικές ψηφιακές υπηρεσίες.

Διαβάστε αναλυτικά

Στο Gov.gr Wallet μπορούν από σήμερα, 21 Νοεμβρίου, οι πολίτες να προσθέτουν την ψηφιακή «εικόνα» ιδιόκτητου ακινήτου. Με τον τρόπο αυτό, αποκτούν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και στοιχεία που αφορούν τα ακίνητά τους.

Ειδικότερα, οι πολίτες εισέρχονται στο Gov.gr Wallet και μέσω της επιλογής «Τα ακίνητά μου» εκδίδουν ψηφιακό έγγραφο, το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο της ακίνητης περιουσίας τους, όπως έχει καταχωριστεί στο «Ελληνικό Κτηματολόγιο».

Οι πολίτες για κάθε ακίνητο ιδιοκτησίας τους βρίσκουν στο Gov.gr Wallet τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Απόσπασμα χάρτη με τα όρια του γεωτεμαχίου (polygon).
  • Τον μοναδικό Κωδικό Αριθμό Εθνικού Κτηματολογίου (ΚΑΕΚ) και τα στοιχεία που υποδεικνύουν ύπαρξη κάθετης ή οριζόντιας ιδιοκτησίας.
  • Αναλυτικά στοιχεία διεύθυνσης (Οδός, Αριθμός, ΤΚ, Νομός, ΟΤΑ, Τοπωνύμιο).
  • Όροφο, εμβαδόν, μερίδιο κυριότητας και ονομασία ακινήτου στον αντίστοιχο τίτλο.

Τα δεδομένα αντλούνται μέσω διαλειτουργικότητας από το «Ελληνικό Κτηματολόγιο». Οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες μόνο για ακίνητα που βρίσκονται σε περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί «σε λειτουργία» από το «Ελληνικό Κτηματολόγιο».

Οι πολίτες σε περίπτωση μεταβολής στοιχείων του ακινήτου, όπως για παράδειγμα αγορά ή αλλαγή καθεστώτος ιδιοκτησίας, μπορούν να ανανεώσουν το ψηφιακό έγγραφο μέσω της επιλογής «Ανανέωση», υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές έχουν καταχωριστεί στο «Ελληνικό Κτηματολόγιο».

Αξίζει να σημειωθεί ότι «Τα ακίνητά μου» αποτελούν την 20ή δυνατότητα που προστίθεται στο Gov.gr Wallet, το οποίο ήδη περιλαμβάνει 19 ψηφιακά έγγραφα και δυνατότητες: από την αποθήκευση του Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας και της Άδειας Οδήγησης, έως την ψηφιακή ταυτοποίηση για την είσοδο των φιλάθλων, τον μηχανισμό επιβεβαίωσης ηλικίας για την αποτροπή πρόσβασης ανηλίκων σε προϊόντα αλκοόλ, καπνού και άτμισης, καθώς και την ενσωμάτωση της «Θυρίδας Πολίτη» και του Ψηφιακού Βοηθού «mAigov».

Το Gov.gr Wallet εξελίσσεται σε βασικό σημείο αλληλεπίδρασης των πολιτών με το κράτος, όπως αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου. Στόχος είναι, μέσω της συνεχούς ενίσχυσης των διαθέσιμων δυνατοτήτων, η διαρκής διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών και η παροχή φιλικών και ασφαλών ψηφιακών υπηρεσιών.

Συνοπτικά

  • Από τις 21 Νοεμβρίου, το Gov.gr Wallet επιτρέπει στους πολίτες να προσθέτουν πληροφορίες για τα ακίνητά τους, με άμεση πρόσβαση στο «Ελληνικό Κτηματολόγιο».
  • Οι χρήστες μπορούν να εκδίδουν ψηφιακά έγγραφα που περιλαμβάνουν λεπτομέρειες όπως χάρτες και στοιχεία διεύθυνσης.
  • Η νέα δυνατότητα είναι η 20ή στο Gov.gr Wallet, το οποίο ήδη προσφέρει 19 άλλες υπηρεσίες, όπως ψηφιακές ταυτότητες και άδειες.
  • Η πρωτοβουλία στοχεύει στη βελτίωση της αλληλεπίδρασης των πολιτών με το κράτος, προσφέροντας ασφαλείς και φιλικές ψηφιακές υπηρεσίες.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ