Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προώθησε αποτελεσματικά τον τουρισμό της στην ισπανική αγορά μέσω εκδήλωσης στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης IBTM 2026. Η εκδήλωση, που υποστηρίχθηκε από την Ελληνική Πρεσβεία και την εταιρεία Sol de Grecia, στόχευε στην ενίσχυση της παρουσίας των Ιονίων Νήσων στην Ισπανία, προβάλλοντας τη φυσική ομορφιά, τις αξιόπιστες υποδομές και τις εμπειρίες υψηλής προστιθέμενης αξίας των νησιών.
Περισσότεροι από εξήντα επαγγελματίες, όπως δημοσιογράφοι και tour operators, συμμετείχαν στην παρουσίαση, η οποία ενίσχυσε τις δυνατότητες συνεργασιών στον θεματικό, γαστρονομικό και πολιτιστικό τουρισμό. Σημαντική ήταν η συμβολή των τοπικών ξενοδόχων και του Επιμελητηρίου Κέρκυρας, ενώ η πρωτοβουλία ολοκληρώθηκε με θετικά αποτελέσματα, ανοίγοντας νέους διαύλους συνεργασίας με την ισπανική αγορά.
Διαβάστε αναλυτικά
Η στρατηγική εξωστρέφειας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων βρέθηκε στο επίκεντρο της εκδήλωσης προώθησης του τουρισμού που πραγματοποιήθηκε στις 17 Νοεμβρίου 2025 στη Βαρκελώνη, στον εμβληματικό χώρο του ξενοδοχείου «Condes de Barcelona», στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης IBTM 2026.
Στο βιντεοσκοπημένο μήνυμά του, ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Γιάννης Τρεπεκλής, υπογράμμισε ότι η παρουσία της Περιφέρειας σε κορυφαίες διεθνείς διοργανώσεις αποτελεί σταθερή και μη διαπραγματεύσιμη προτεραιότητα, καθώς «η εξωστρέφεια είναι ο κεντρικός άξονας της τουριστικής μας στρατηγικής».

Ο κ. Τρεπεκλής αναφέρθηκε στα κοινά χαρακτηριστικά Ελλάδας και Ισπανίας, τονίζοντας ότι τα Ιόνια Νησιά διαθέτουν ισχυρή ταυτότητα, φυσική ομορφιά, αξιόπιστες υποδομές και εμπειρίες υψηλής προστιθέμενης αξίας, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο και ασφαλές τουριστικό προϊόν που μπορεί να διευρύνει την παρουσία του στην ισπανική αγορά.
Η εκδήλωση είχε στοχευμένο χαρακτήρα, απευθυνόμενη στο σύνολο της ισπανικής αγοράς, με έμφαση στην Καταλονία. Περισσότεροι από εξήντα επαγγελματίες υψηλού επιπέδου – δημοσιογράφοι, influencers, bloggers, tour operators και travel agents – συμμετείχαν στην παρουσίαση, η οποία ανέδειξε τις δυνατότητες των Ιονίων Νήσων στον θεματικό, γαστρονομικό και πολιτιστικό τουρισμό.

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ισπανία και υποστηρίχθηκε από την εταιρεία Sol de Grecia, που διασφάλισε τον άρτιο σχεδιασμό και την ομαλή υλοποίηση της δράσης.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τοπικά προϊόντα από τα νησιά του Ιονίου, να συμμετάσχουν σε στοχευμένες B2B συναντήσεις και να παραστούν στη δεξίωση με degustation (γευστική δοκιμή), ενισχύοντας τις προοπτικές άμεσων συνεργασιών.

Σημαντική ήταν η συμμετοχή ξενοδόχων από τα Ιόνια Νησιά, με διακριτή συνεισφορά των Voulgaris Hospitality Group και Zante Hospitality Group, που προσέφεραν διανυκτερεύσεις για κληρώσεις, υπογραμμίζοντας το επίπεδο φιλοξενίας των καταλυμάτων τους. Το Επιμελητήριο Κέρκυρας συνέβαλε με την παροχή τοπικών προϊόντων, ενισχύοντας τη γαστρονομική προβολή της Περιφέρειας.
Στην εκδήλωση παρέστη ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ζακύνθου, Ιάκωβος Κονταράτος, ενώ την επιμέλεια και εποπτεία της δράσης είχε ο Προϊστάμενος Τουρισμού της Π.Ε. Κέρκυρας, Γιώργος Παπαβλασόπουλος.
Η πρωτοβουλία, η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της φιλόδοξης και στοχευμένης πολιτικής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, ολοκληρώθηκε με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα, ανοίγοντας νέους διαύλους συνεργασίας με την ισπανική και ειδικότερα την καταλανική αγορά και ενισχύοντας το τουριστικό αποτύπωμα της ΠΙΝ σε μία ακόμα σημαντική ευρωπαϊκή αγορά.
Συνοπτικά
- Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προώθησε τον τουρισμό της στην ισπανική αγορά μέσω εκδήλωσης στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο της έκθεσης IBTM 2026.
- Στην παρουσίαση συμμετείχαν πάνω από εξήντα επαγγελματίες του τουρισμού, ενισχύοντας τις προοπτικές συνεργασιών στον θεματικό και γαστρονομικό τουρισμό.
- Η εκδήλωση υποστηρίχθηκε από την Ελληνική Πρεσβεία και την εταιρεία Sol de Grecia, που διασφάλισαν την ομαλή υλοποίηση της δράσης.
- Η πρωτοβουλία ολοκληρώθηκε με θετικά αποτελέσματα, ανοίγοντας νέους διαύλους συνεργασίας με την ισπανική αγορά.