ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Περιφέρεια Θεσσαλίας: Συζήτηση για την ανανεωμένη στρατηγική τουριστικής προώθησης της Μαγνησίας

Η νέα στρατηγική στοχεύει στην ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της Μαγνησίας, με έμφαση στη συνεργασία με τοπικούς φορείς και εξειδικευμένες εταιρείες επικοινωνίας.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας δρομολόγησε μια διαβούλευση με φορείς της Μαγνησίας για να διαμορφώσει μια νέα στρατηγική τουριστικής προβολής της περιοχής, με την υποστήριξη μιας εξειδικευμένης εταιρείας επικοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό, έχει εγκριθεί ένα χρηματικό ποσό ύψους 300.000 ευρώ για την υλοποίηση του προγράμματος.

Η πρώτη συνάντηση αποτέλεσε σημαντικό βήμα για τη διαμόρφωση του τελικού σχεδίου δράσεων, με τη συμμετοχή εκπροσώπων από διάφορους τομείς, όπως ξενοδόχοι, πράκτορες και τοπικοί φορείς, που κατέθεσαν προτάσεις για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της Μαγνησίας. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας, και η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Νατάσα Αδαμοπούλου, τόνισαν τη σημασία της συνεργασίας για την αναβάθμιση της περιοχής, ενώ οι συμμετέχοντες ευχαρίστησαν την Περιφέρεια για τη δυνατότητα συμβολής τους στην προσπάθεια αυτή.

Διαβάστε αναλυτικά

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ξεκίνησε τη διαβούλευση με τους φορείς της Μαγνησίας για τη νέα στρατηγική τουριστικής προβολής της περιοχής, σε συνεργασία με την εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποίηση της επικοινωνιακής καμπάνιας.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου προγράμματος προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Μαγνησίας, για τη φετινή περίοδο και για το οποίο έχει υπογραφεί σύμβαση ύψους 300.000 ευρώ με Φ.Π.Α., έπειτα από διαφανή και αξιοκρατική διαδικασία επιλογής.

Η πρώτη αυτή συνάντηση αποτέλεσε ουσιαστικό βήμα για τη διαμόρφωση του τελικού σχεδίου δράσεων, μέσα από τη συμμετοχή και τον διάλογο όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Στη διαβούλευση συμμετείχαν εκπρόσωποι των ξενοδόχων, και των πρακτόρων ,του Επιμελητηρίου, των Δήμων, της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος, του Οργανισμού Λιμένος και ο Αερολιμενάρχης. Όλοι κατέθεσαν τις απόψεις και τις προτάσεις τους, με κοινό στόχο τη βελτίωση του σχεδίου και την ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της Μαγνησίας.

Απευθυνόμενος στους φορείς, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας σημείωσε: «Είναι η πρώτη φορά που διατίθεται ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό για την προβολή. Θέλουμε να αγκαλιάσουμε τη Μαγνησία, που έμεινε πίσω μετά από όσα δύσκολα βίωσε, και να προχωρήσουμε όλοι μαζί, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση της τουριστικής της εικόνας».

Από την πλευρά της, και η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νατάσα Αδαμοπούλου υπογράμμισε ότι η συμβολή των φορέων είναι καθοριστική για τη διαμόρφωση του τελικού σχεδίου, καθώς ,όπως τόνισε, «οι ιδέες και η εμπειρία σας θα καθορίσουν την επιτυχία αυτής της προσπάθειας».

Οι εκπρόσωποι των φορέων, τέλος, ευχαρίστησαν την Περιφέρεια Θεσσαλίας για τη δυνατότητα συμμετοχής τους στη διαβούλευση και εξέφρασαν την πρόθεσή τους να συμβάλουν ενεργά στην κοινή προσπάθεια για την τουριστική ανάπτυξη της Μαγνησίας.

Συνοπτικά

  • Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ξεκίνησε διαβούλευση για τη νέα στρατηγική τουριστικής προώθησης της Μαγνησίας, με τη συμμετοχή τοπικών φορέων.
  • Έχει εγκριθεί χρηματοδότηση 300.000 ευρώ για την υλοποίηση του προγράμματος προώθησης του τουριστικού προϊόντος.
  • Η πρώτη συνάντηση συγκέντρωσε εκπροσώπους από διάφορους τομείς, οι οποίοι κατέθεσαν προτάσεις για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας.
  • Οι τοπικοί φορείς εξέφρασαν την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν ενεργά στην προσπάθεια ανάπτυξης του τουρισμού στη Μαγνησία.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ