ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Εξερεύνηση ξένων δημοσιογράφων για την τουριστική ανάδειξη της Π.Κ.Μ.

Διακεκριμένοι δημοσιογράφοι από Γαλλία, Αγγλία και Γερμανία επισκέπτονται την Κεντρική Μακεδονία για να αναδείξουν τις τουριστικές δυνατότητες της περιοχής μέσω διεθνών μέσων ενημέρωσης.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τα γραφεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης για τρεις διακεκριμένους ξένους δημοσιογράφους και influencers από τη Γαλλία, την Αγγλία και τη Γερμανία. Το ταξίδι περιλάμβανε επισκέψεις σε πολιτιστικά και φυσικά αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης, της Βεργίνας, του Κιλκίς και της Πιερίας, καθώς και γευσιγνωσία σε τοπικά οινοποιεία.

Στόχος ήταν η προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, που συνδυάζει πολιτισμό, φύση και γαστρονομία, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Βίκυ Χατζηβασιλείου, τόνισε τη σημασία αυτών των δράσεων για την προβολή της περιοχής.

Διαβάστε αναλυτικά

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τα γραφεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Γαλλίας και Ηνωμένου Βασιλείου, πραγματοποίησε ταξίδι εξοικείωσης (press/fam trip) με τη συμμετοχή τριών διακεκριμένων δημοσιογράφων και διαμορφωτών κοινής γνώμης από τη Γαλλία, την Αγγλία και τη Γερμανία.

Στο ταξίδι εξοικείωσης συμμετείχαν η Dorisse Pradal, δημοσιογράφος του Actu.fr, ενός εκ των κορυφαίων γαλλικών ψηφιακών ειδησεογραφικών μέσων με έμφαση στην τοπική και περιφερειακή ενημέρωση, η Natasha Blair, εκπρόσωπος του Silver Travel Advisor, ενός βρετανικού ταξιδιωτικού μέσου και πρακτορείου που απευθύνεται κυρίως σε ταξιδιώτες άνω των 50 ετών, και η Janine Raddue, δημιουργός περιεχομένου και ταξιδιωτική influencer, εκπροσωπώντας το δημοφιλές μέσο Passenger X από τη Γερμανία.

Το πρόγραμμα εξοικείωσης ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με περιήγηση στα αξιοθέατα, στην πλατεία Αριστοτέλους και στην αγορά Καπάνι. Ακολούθησε επίσκεψη και ξενάγηση στο Μουσείο των Βασιλικών Ταφών των Αιγών, στη Βεργίνα, στον αρχαιολογικό χώρο του Ευρωπού και στους καταρράκτες του Σκρα στο Κιλκίς καθώς και γευσιγνωσία σε τοπικό οινοποιείο.

Οι συμμετέχουσες πραγματοποίησαν συνάντηση με τον Δήμαρχο Παιονίας Κωνσταντίνο Σιωνίδη και συζήτησαν για το ιστορικό τρένο Ντεκοβίλ. Στην Πιερία το πρόγραμμα περιελάμβανε ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο, στο Δίον, επίσκεψη στο Κέντρο Πληροφόρησης Εθνικού Πάρκου Ολύμπου, στο παραδοσιακό χωριό του Παλαιού Παντελεήμονα και στο Παλαιοντολογικό Μουσείο και γεύμα σε τοπικό οινοποιείο. Πραγματοποιήθηκε, ακόμη, συνάντηση με τον Διευθυντή του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής.

Στόχος της δράσης ήταν η ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού χαρακτήρα της Κεντρικής Μακεδονίας, ενός προορισμού 365 ημερών, που συνδυάζει αρμονικά πολιτισμό, ιστορία, φύση, θάλασσα-βουνό, γαστρονομία και αυθεντική φιλοξενία.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου δήλωσε:

«Μέσα από τα ταξίδια εξοικείωσης η περιοχή μας γίνεται γνωστή στους συμμετέχοντες, οι οποίοι με τη σειρά τους διαχέουν στο κοινό τους τις αυθεντικές εμπειρίες που βίωσαν. Οι δράσεις αυτές συνιστούν, λοιπόν, μια εξαιρετική ευκαιρία προβολής και προώθησης της περιοχής μας, αναδεικνύοντας τον πολύπλευρο χαρακτήρα της Κεντρικής Μακεδονίας”.

Συνοπτικά

  • Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης για ξένους δημοσιογράφους και influencers με στόχο την τουριστική προώθηση της περιοχής.
  • Οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν πολιτιστικά και φυσικά αξιοθέατα, καθώς και τοπικά οινοποιεία.
  • Η δράση εστίασε στην ανάδειξη της Κεντρικής Μακεδονίας ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  • Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού τόνισε τη σημασία των ταξιδιών εξοικείωσης για την προβολή της περιοχής και τη διάχυση των εμπειριών στους επισκέπτες.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ