Η Αγγελάκης ΑΕ, μια δυναμικά αναπτυσσόμενη πτηνοτροφική εταιρεία με έδρα τη Χαλκίδα, αναμένει αύξηση άνω του 20% το 2025, έπειτα από μια εξαιρετική χρονιά με EBITDA που τριπλασίασε την κερδοφορία της το 2023. Η ανάπτυξή της στηρίζεται σε στρατηγικές εμπορικές συνεργασίες και ένα επενδυτικό πρόγραμμα 30 εκατ.
ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει την πρόσφατη εξαγορά της εταιρείας «Νέο Πράσινο Αγρόκτημα». Με ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά μέσω 7 μεγάλων αλυσίδων supermarkets και στρατηγικές συνεργασίες στο εξωτερικό, όπως με τη METRO στη Βουλγαρία, η Αγγελάκης ΑΕ επιδιώκει να διατηρήσει υψηλή ποιότητα στα προϊόντα της.
Διαβάστε παρακάτω
Η Αγγελάκης ΑΕ, μια από τις πλέον σταθερά αναπτυσσόμενες ελληνικές πτηνοτροφικές επιχειρήσεις με έδρα τη Χαλκίδα, ύστερα από μια ιδιαίτερα αποδοτική χρονιά κατά την οποία το EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) ανήλθε σε περίπου 3,5 εκατ. ευρώ, τριπλασιάζοντας την κερδοφορία της εταιρείας σε σχέση με το 2023, συνεχίζει με θετικό πρόσημο και το 2025.
Ήδη το πρώτο τετράμηνο του 2025, η εταιρεία καταγράφει ανοδική πορεία, με εκτιμώμενη συνολική ανάπτυξη για το τρέχον έτος άνω του 20%. Η αναπτυξιακή αυτή τροχιά βασίζεται σε στοχευμένες εμπορικές συνεργασίες, επιλεγμένο δίκτυο διανομής και ένα ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 30 εκατ. ευρώ που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του επενδυτικού σχεδίου, η Αγγελάκης ΑΕ προχώρησε πρόσφατα σε εξαγορά της εταιρείας με επωνυμία «Νέο Πράσινο Αγρόκτημα Μονοπρόσωπη ΙΚΕ», με εγκαταστάσεις 3000 τ.μ. σε 50 στρέμματα γης, με στόχο την αύξηση της δυναμικότητάς της σε φάρμες γεννητόρων.
Σε εθνικό επίπεδο, η εταιρεία διατηρεί ήδη ισχυρή παρουσία μέσω συνεργασιών με 7 μεγάλες αλυσίδες supermarkets, ενώ παράλληλα εξετάζει νέες στρατηγικές συνεργασίες, επεκτείνοντας σταθερά το δίκτυο διανομής της. Σε διεθνές επίπεδο, η Αγγελάκης ΑΕ επενδύει στην εξωστρέφεια και την περαιτέρω ανάπτυξη, με την είσοδό της σε νέες αγορές αλλά και την ενίσχυση της παρουσίας της στις υφιστάμενες αγορές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της στρατηγικής αποτελεί η πρόσφατη συνεργασία με την αλυσίδα METRO στη Βουλγαρία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, μένει σταθερός στο όραμά του: η ποιότητα να μην θυσιάζεται ποτέ στον βωμό της ποσότητας, με τα προϊόντα της εταιρείας να παραμένουν κορυφαία σε γεύση και διατροφική αξία και να μη θυμίζουν σε τίποτα τυποποιημένα προϊόντα χωρίς φαντασία.