ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Jumbo: Καταγράφηκε άνοδος 4% στις πωλήσεις τον Σεπτέμβριο

Η αύξηση αποδίδεται κυρίως στις πωλήσεις σχολικών ειδών, παρά τις προκλήσεις της υπογεννητικότητας και τις γενικότερες οικονομικές δυσκολίες στην αγορά.

Ο όμιλος Jumbo κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 4% τον Σεπτέμβριο του 2025, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, όπως η υπογεννητικότητα στην Ελλάδα που επηρεάζει τις πωλήσεις σχολικών ειδών. Για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις, ο όμιλος διαφοροποιεί το προϊοντικό του μείγμα και ενισχύει άλλες κατηγορίες προϊόντων.

Στη Ρουμανία, η αύξηση του ΦΠΑ απορροφήθηκε για να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα, ενώ στη Βουλγαρία οι πωλήσεις παραμένουν σταθερές εν μέσω ανησυχιών για πληθωριστικές επιπτώσεις λόγω της ένταξης στην Ευρωζώνη. Στην Ελλάδα και την Κύπρο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του ομίλου.

Συνολικά, για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,6%, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας.

Διαβάστε αναλυτικά

Ο όμιλος Jumbo κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 4% για τον μήνα Σεπτέμβριο του 2025, σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να παρουσιάζει πολυποίκιλες προκλήσεις, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η κατηγορία των σχολικών ειδών επηρεάζεται δομικά από τη συνεχιζόμενη υπογεννητικότητα, καθώς ο αριθμός των γεννήσεων παραμένει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Η συρρίκνωση του μαθητικού πληθυσμού αποτελεί μακροπρόθεσμη πρόκληση για τις πωλήσεις σχολικών προϊόντων, την οποία ο Όμιλος αντιμετωπίζει με διαφοροποίηση του προϊοντικού μίγματος και ενίσχυση άλλων κατηγοριών που απευθύνονται σε ευρύτερες ηλικιακές ομάδες.

Στη Ρουμανία, η αύξηση του ΦΠΑ από τον Αύγουστο του 2025, απορροφήθηκε ώστε να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα και η μοναδική σχέση τιμής-ποιότητας που αναγνωρίζουν οι καταναλωτές.

Στη Βουλγαρία οι πωλήσεις παραμένουν σταθερές, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στις πιθανές πληθωριστικές επιπτώσεις που ενδέχεται να προκαλέσει η επικείμενη ένταξη της χώρας στην Ευρωζώνη.

Σε Ελλάδα και Κύπρο οι επιδόσεις των καταστημάτων κινήθηκαν σε υψηλότερα επίπεδα, στηρίζοντας ουσιαστικά τον ρυθμό ανάπτυξης του Ομίλου, παρά τις προφανείς δημογραφικές αντιξοότητες.

Συνολικά, για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις του Ομίλου εμφανίζονται αυξημένες κατά 7,6%, διατηρώντας τον ρυθμό ανάπτυξης σταθερό, σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου.

Στην Ελλάδα, τον Σεπτέμβριο του 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά 6% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά, για το 9μηνο του 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά 9%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στην Κύπρο, οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο, κατά τον Σεπτέμβριο του 2025, ήταν αυξημένες κατά 5%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το 9μηνο του 2025 είναι αυξημένες κατά 8%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στη Βουλγαρία οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Σεπτέμβριο του 2025, παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα. Συνολικά οι πωλήσεις του δικτύου στη Βουλγαρία για το 9μηνο του 2025 είναι αυξημένες κατά 3%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στη Ρουμανικά οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα. Συνολικά, οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το 9μηνο του 2025, είναι αυξημένες κατά 6%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Συνοπτικά

  • Ο όμιλος Jumbo κατέγραψε αύξηση 4% στις πωλήσεις του τον Σεπτέμβριο του 2025, παρά τις προκλήσεις της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα.
  • Η διαφοροποίηση του προϊοντικού μείγματος και η ενίσχυση άλλων κατηγοριών προϊόντων είναι στρατηγικές που ακολουθεί ο όμιλος για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις.
  • Στην Ελλάδα και την Κύπρο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του ομίλου, με καθαρές πωλήσεις αυξημένες κατά 6% και 5% αντίστοιχα τον Σεπτέμβριο.
  • Συνολικά, για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 7,6%, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού του μοντέλου.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ