ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η BODYTALK εντάσσεται στον όμιλο Intrafashion (Pink Woman)

Η εξαγορά της BODYTALK από την INTRAFASHION ενισχύει τη θέση της στον τομέα της αθλητικής ένδυσης, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο του ομίλου με νέα δυναμική.

Ο Όμιλος INTRAFASHION, γνωστός για το brand PINK WOMAN, εξαγόρασε το 100% των μετοχών της BODYTALK, ενδυναμώνοντας την παρουσία του στην αθλητική και casual ένδυση. Η συμφωνία αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης του Ομίλου, με στόχο τη δημιουργία συνεργειών και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ιστορικού brand.

Ο Πρόεδρος του Ομίλου, Δημήτρης Ματεμτζής, εκφράζει την πεποίθηση ότι οι συνέργειες θα οδηγήσουν σε αύξηση μεριδίων αγοράς και διεθνή επέκταση. Ο ιδρυτής της BODYTALK, Γιώργος Λεουτσάκος, τονίζει τη στρατηγική σημασία της συμφωνίας και εκφράζει αισιοδοξία για το μέλλον του brand, με σεβασμό στην ταυτότητά του και νέες προοπτικές εξωστρέφειας και καινοτομίας.

Διαβάστε αναλυτικά

Ο Όμιλος INTRAFASHION (γνωστός για το brand PINK WOMAN) και η BODYTALK A.E. ανακοινώνουν την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά του 100% των μετοχών της BODYTALK.

Η συμφωνία αυτή εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου INTRAFASHION και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία του στον χώρο της αθλητικής και casual ένδυσης, με στόχο τη δημιουργία συνεργειών και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ιστορικού brand BODYTALK.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του INTRAFASHION GROUP, κ. Δημήτρης Ματεμτζής:

«Η BODYTALK διαθέτει μεγάλη ιστορία, ευρεία αναγνώριση και μοναδικά χαρακτηριστικά που την εδραίωσαν στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού. Σε μια περίοδο διεθνούς αναδιαμόρφωσης της ευρύτερης αθλητικής αγοράς, ο Όμιλος INTRAFASHION αποφάσισε να επενδύσει στην ανάπτυξη των προϊοντικών προτάσεων, της εικόνας και της επικοινωνίας του brand, στηριζόμενος τόσο στην ισχυρή του δομή όσο και στο ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό της BODYTALK.

Είμαι πεπεισμένος πως οι συνέργειες που θα δημιουργηθούν μεταξύ των δύο οργανισμών — οδηγούμενες από μια ξεκάθαρη στρατηγική επικέντρωσης στο κανάλι χονδρικής και στις συνεργασίες με τοπικούς και εθνικούς sports retailers — θα οδηγήσουν στην αύξηση μεριδίων αγοράς και στην επέκταση της BODYTALK σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού».

Από την πλευρά του, ο ιδρυτής της BODYTALK, κ. Γιώργος Λεουτσάκος, σημείωσε:

«Η BODYTALK υπήρξε για εμάς ένα όραμα που εξελίχθηκε σε ένα ισχυρό brand, με σαφή ταυτότητα και παρουσία στον χώρο του ελληνικού activewear. Ήμασταν από τις πρώτες εταιρείες που πίστεψαν και θεμελίωσαν την τάση του athleisure στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην εξέλιξη της καθημερινής αθλητικής ένδυσης σε τρόπο ζωής.
Η διαδρομή μας βασίστηκε στην καινοτομία, την αυθεντικότητα και τη σταθερή προσήλωση στις αξίες μας, και όλα αυτά έγιναν δυνατά χάρη στην εμπιστοσύνη των πελατών μας και τη δέσμευση των ανθρώπων μας.

Η ένταξη της BODYTALK στον Όμιλο INTRAFASHION αποτελεί στρατηγική επιλογή με μακροπρόθεσμο προσανατολισμό. Ο Όμιλος διαθέτει την οργανωτική και επιχειρησιακή υποδομή για να ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη του brand τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είμαι βέβαιος πως, με σεβασμό στην ταυτότητα της BODYTALK, η νέα εποχή που ξεκινά θα φέρει ουσιαστικές συνέργειες και νέες δυνατότητες εξωστρέφειας και καινοτομίας».

Η BODYTALK συνεχίζει το όραμά της για αυθεντική και σύγχρονη Αθλητική Ένδυση , με ανανεωμένη στρατηγική, νέα προοπτική και τη στήριξη ενός δυναμικού επιχειρηματικού οικοσυστήματος.

Συνοπτικά

  • Ο Όμιλος INTRAFASHION εξαγόρασε το 100% των μετοχών της BODYTALK, ενισχύοντας την παρουσία του στην αθλητική και casual ένδυση.
  • Η συμφωνία στοχεύει στη δημιουργία συνεργειών και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ιστορικού brand BODYTALK.
  • Ο Δημήτρης Ματεμτζής δήλωσε ότι οι συνέργειες θα επιφέρουν αύξηση μεριδίων αγοράς και διεθνή επέκταση.
  • Ο Γιώργος Λεουτσάκος επεσήμανε τη στρατηγική σημασία της συνεργασίας για την ανάπτυξη του brand με σεβασμό στην ταυτότητά του.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ