ΔΗΜΟΦΙΛΗ

“Πόσα χρήματα δαπανούν οι Έλληνες για ταξίδια ευεξίας και άσκησης”

Η έρευνα αποκαλύπτει τις δαπάνες των Ελλήνων σε ταξίδια ευεξίας, με έμφαση στις αθλητικές δραστηριότητες και τις προτιμήσεις τους για ευέλικτες πληρωμές.

Η έρευνα της Klarna, που διεξήχθη σε συνεργασία με την Appinio, αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια που συνδυάζουν αθλητική δραστηριότητα και ευεξία, με την πεζοπορία να αποτελεί την πιο δημοφιλή επιλογή. Παράλληλα, οι περισσότεροι είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν έως 500€ για τέτοιου είδους ταξίδια, ενώ μόνο ένα μικρό ποσοστό θα δαπανούσε πάνω από 1.000€.

Για να διευκολυνθούν οικονομικά, οι καταναλωτές προτιμούν αποκλειστικές εκπτώσεις, αποταμιευτικά πλάνα και ευέλικτες άτοκες πληρωμές, όπως αυτές που προσφέρει η Klarna. Η έρευνα υπογραμμίζει ότι η ευεξία δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη για τους Έλληνες, οι οποίοι αναζητούν τρόπους να συνδυάσουν φυσική δραστηριότητα και χαλάρωση με οικονομική ευελιξία.

Διαβάστε αναλυτικά

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως ψηφιακή τράπεζα και πάροχος ευέλικτων πληρωμών, παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας για τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας.

Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές

Η ανάγκη για αποσυμπίεση, σύνδεση με τη φύση και φυσική δραστηριότητα φαίνεται πιο έντονη από ποτέ: σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 67,5% δηλώνει θετικό ή πολύ θετικό στο να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι με βασικό σκοπό μια αθλητική δραστηριότητα, ενώ το 52,5% σκέφτεται να κάνει ταξίδι ευεξίας, με στόχο τη χαλάρωση, την ανανέωση ή τη βελτίωση του ύπνου. 

Η πεζοπορία αναδεικνύεται ως η απόλυτη τάση, με το 41% να την επιλέγει ως την πιθανότερη αφορμή για ταξίδι άθλησης μέσα στον επόμενο χρόνο.

Ακολουθούν η ποδηλασία με 14,2%, το σκι με 12,6% και η αναρρίχηση με 11,2%, επιβεβαιώνοντας ότι οι εμπειρίες που συνδυάζουν φυσικό περιβάλλον και κίνηση αποτελούν προτεραιότητα για το ταξιδιωτικό κοινό. Αντίστοιχο ενδιαφέρον εκφράζεται και για τα ταξίδια ευεξίας.

Οι επιλογές με τη μεγαλύτερη δυναμική είναι εκείνες που συνδυάζουν επαφή με τη φύση (37,2%) και την αποφόρτιση από το στρες (25,9%), ενώ το 17,6% των Ελλήνων στρέφεται προς ταξίδια που εστιάζουν στην γενικότερη ψυχική υγεία.  

Πόσα χρήματα είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν; 

Σε ό,τι αφορά το κόστος, η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών εμφανίζεται ιδιαίτερα προσεκτική. Το 69,4% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα ξόδευε έως 500€  για ένα ταξίδι που σχετίζεται με άθληση, ενώ το 63,3% θα ξόδευε το αντίσοιχο ποσό για ένα ταξίδι ευεξίας. Στον αντίποδα,  μόλις ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 2-5% είναι διατεθειμένο να δώσει πάνω από 1.000€ για να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι για αυτούς τους σκοπούς. 

Τι ζητούν οι καταναλωτές για να ταξιδέψουν πιο εύκολα 

Ερωτώμενοι για το ποια εργαλεία θα τους βοηθούσαν περισσότερο οικονομικά για να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι για σπορ, το 44,9% δήλωσε ότι θα βοηθούσαν αποκλειστικές εκπτώσεις σε ταξίδια και διαμονή, το 32,7% ένα αποταμιευτικό πλάνο, το 19,5% η πληρωμή εισιτηρίων και άλλων σχετικών εξόδων σε 3-4 άτοκες δόσεις, και το 14,8% η πρόσβαση σε ευέλικτες άτοκες επιλογές πληρωμών, όπως αυτές που προσφέρει η Klarna.

Αντίστοιχα, οι ταξιδιώτες για δραστηριότητες ευεξίας θα επιθυμούσαν αποκλειστικές εκπτώσεις σε ταξίδια και διαμονή (39,5%), ένα αποταμιευτικό πλάνο (32,8%), πρόσβαση σε ευέλικτες άτοκες επιλογές πληρωμών (20,6%) και η πληρωμή εισιτηρίων και άλλων σχετικών εξόδων σε 3-4 άτοκες δόσεις (18%). 

Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι η ευεξία δεν είναι πολυτέλεια για τους Έλληνες καταναλωτές αλλά ανάγκη. Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν τρόπους για να διευκολύνουν τα ταξίδια για άθληση και ευεξία. Μέσω της Klarna, οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν τα έξοδά τους και να πληρώνουν σε 3 άτοκες δόσεις, ώστε να έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερη ευελιξία πληρωμών όσον αφορά τον προϋπολογισμό για τα ταξίδια τους. 

Συνοπτικά

  • Οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια που συνδυάζουν αθλητική δραστηριότητα και ευεξία, με την πεζοπορία να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή.
  • Οι περισσότεροι είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν έως 500€ για τέτοιου είδους ταξίδια, ενώ μόνο ένα μικρό ποσοστό θα δαπανούσε πάνω από 1.000€.
  • Οι καταναλωτές αναζητούν οικονομικές διευκολύνσεις, όπως αποκλειστικές εκπτώσεις και ευέλικτες πληρωμές, για να πραγματοποιήσουν τα ταξίδια τους.
  • Η έρευνα υπογραμμίζει ότι η ευεξία θεωρείται ανάγκη για τους Έλληνες, οι οποίοι επιθυμούν να συνδυάσουν φυσική δραστηριότητα και χαλάρωση με οικονομική ευελιξία.

Σχολίασε εδώ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ